9 april.

Vaken och faktiskt pigg. Det är inte illa. Det fina vädret gör ju att man absolut inte kan ligga och sova hur länge som helst. Även om jag hade velat:P Så det va dax att gå upp och hitta på något. Vet dock inte riktigt vad men satte mig i solen där ute ett tag. Tänkte lite på flytten och så och att det nog börjar bli dax att packa.

Flyttar ju som sagt den 1 juni men vi får antagligen lägenheten innan så vi kan fixa och dona där lite innan det är dax att bo där. Och om vi får den i mitten på maj så är de en månad dit. och inget alls är packat än. Hmm börjar känna lite stress. Men men. De går nog bra. Kommer dock att sakna min lägenhet som jag har nu. Här har jag verkligen byggt upp ett hem. Underbart att komma hem och trivs super. Men alla ska man väll göra drasiska saker fast att man trivs? eller. Tror iallafall att det kommer bli toppen. Ska ringa fastighetsskötaren på måndag och komma upp och kolla på lägenheten igen och planera lite. Så man vet hur man ska göra och så. Tänkt att vi ska måla Marwins rum innan vi flyttar in men får se om det hinns med. Allt ska iallafall vara färdigt till den 10 juni då min prins fyller hela 3 år och då är de kalas:)

Idag händer det väll inte allt för mycket. Ska på systemet snart och köpa någon cider sen hem och damsuga av lite grus. "det kommer jag dock inte sakna." När man bor såhär på verkligen fösta våningen så blir de skitigt på bara några minuter. Marwin springer ut och in på uteplatsen och man själv drar runt all skit. Va bara tvungen att tänka lite neggativit om min fina lägenhet:P hehe. Iallafall efter systemet blir de damsugning och sen kanske lite slapp på soffan innan de blir lite tjejsnack och något lite drickande och sånt i kväll. Kanske vi tar en runda i stan med? Ja de hade väll inte varit helt fel.

Nu ska jag klä på mig lite kläder som man kan gå ut i och gå till tvättstugan och boka en tvätttid. berget av kläder bara växer och växer.


Min fina plutt på kalas hos gamlefarmor i februari:)


Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 06:43:30
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0