Mysig söndag. 10 April

Har haft en helt underbar söndag. Vakande väldigt sen och det va sååå skönt att få sova lite längre. Dagen igår va helt okej och är glad att jag gick ut. Dansade och hade det skoj. Så nu behöver man inte gå ut på ett tag igen.

Tog en lång och varm dusch när jag vaknat och det va skönt. Sen blev de lite mys i solen på gården. Pratade lite med grannen innan jag köpte mig en slibbig och fettig pizza. Mmm så jävla gott dagen efter. hehe.

Bestämde med Stefan och Marwin att vi skulle gå på bio. Så lite grillning hemma hos pappa/morfar sen körde vi till hbg för att kolla på filmen RIO. Det va en rolig film och Marwin tittade med spänning men blev lite rastlös mot slutet. Men de gick hur bra som helst. Min stora pojke. Han somnade gott när vi kom hem iallafall. För han hade inte verlat sova någon middag och sov kanske 10 minuter påvägen upp till hbg.

Nu blir det snart sängen. Imorgon blir de massa mys med Marwin. Va helt säker på att jag skulle till skolan imorgon men så fel man kan ha ibland och så skönt.

Måste ju också skriva att nu är de bara 2 månader kvar tills min lille kille blir hela 3 år. Min fina lilla pojke. <3


Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 06:43:14
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0