Myskväll

Ja nu "ikväll" vid 5 tiden så gick jag först en runda med Jessica och Jakob. Marwin var iväg på pippi på is och hade haft tyckt det va bra. Även om han haft lite feber. Men han somnade den sista tiden. Min lille fis.

Sen gick jag hem till pappa och gillade och snackade lite. Mamma, brossan och syrran va också där så de va skoj. Snackade en massa och spelade kort. De va ett bra tag sen vi va alla och gjorde något tillsammans.:)

Nu är jag hemma och bara tar det lugnt. Snart blir de sängen och SKÖNT ska det bli hehe. Och imorgon blir det lite dricka och kanske en sväng i stan. :) NattiNatti.


Min underbar lille kille när vi va i karslund i söndags:)


Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 07:00:48
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0