Påskpyssel 20/4

Ja idag har jag då pluggat en hel del. Börjar bli färdig nu så får göra det sista nu innan jag ska hämta Marwin. Då ska vi hem om till Kirre och hämta min syrras gitarr som är där hemma. Läser ju lite sånt i skolan så de är bara att öva hemma.

i ska även ner i stan och köpa påskris och pynta de och pyssla lite. Sen ikväll blir det att måla ägg:) Som jag har väntat på detta. Älskar att pyssla med Marwin och han tycker det är superroligt han också. <3

Men nu ska jag plugga färdigt så får bli ett längre inlägg ikväll istället.

Föresten. Ser att det är en hel del som läser min blogg. Skulle gärna vilja veta vilka ni är:)

Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat in the WOrld

Best wishes for the rest of the day :).... We are your regular readers :)

2011-04-20 @ 15:18:10
URL: http://www.ligerworld.com
Postat av: Malin

Jag läser den :)

2011-04-20 @ 15:27:39
Postat av: Kitty

Jag läser den :)

2011-04-21 @ 22:20:28
URL: http://drummla.blogg.se/
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 06:48:30
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0