Nya bilar. Nästan som julafton.

Ja jag har länge velat beställa bixten maqueen bilar till Marwin. För vilken affär man än kommer till så finns inte de bilarna som vi vill ha. Så i förra veckan tror jag det vad så bestämde jag mig för att beställa bilar till honom. Historien blev lite dyrare än vad vi tänkt oss. Men när jag fick se hur glad han blev va det värt de. Han älskar bilarna och vill ha med dem överallt. För tillfället vill han inte leka med dom bixten bilarna han redan hade utan de e bara de nya som gäller. Nu ligger han och vilar och har sin bixtenlåda med bilarna i brevid sig:)

Älskar dig min lille skitunge.





De va alla bilarna som fans i paketen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0