Flytten närmar sig 24/5

flytten närmar sig med stormsteg. Imorgon är det besiktning av den nya lägenheten sen får vi nyklarna. Gaaaa. Stressen börjar komma ifatt en nu. Måste ju packa ännu mer. Men de mesta är nere så. Idag skruvade vi ner alla sakerna som varit på väggarna så nu är de spakling på de värsta och sen blir de att kladda över lite färg. Men tomt är de. Kan inte fatta att jag ska lämna min lägenhet. Skönt men ändå jobbigt.

Helgen har också varit underbar. Middag hos älskingens mamma och pappa och en massa mys och bus. Alla kusinerna Marwin, Alicia, Charlie och lucas var där och alla föräldrar också såklart. Vi har busat runder och verkligen myst. Ska inte gå in på alla detaljer för det orkar jag inte ikväll.

Skolan är också snart slut. Sista lektionen är på måndag sen är de sommarlov ett litet tag innan man börjar jobba. Ska bli skönt att jobba och komma tillbaka till alla brukare. Har saknat dom en hel del. Ska på sommarvikarieträff på torsdag.. :)

Bilderna är från den 30 April. Då vi skulle haft lite grillning nere hos mig för både min och stefans familj så vi skulle göra något tillsammans. Men vi blev rätt så många så vi valde att ha det hemma hos min pappa istället. Trevligt va de och roligt att göra något alla tillsammans..




Kommentarer
Postat av: jessica

Nyfiken på lägenheten, kan du inte lägga upp lite bilder? :)

2011-06-05 @ 18:57:35
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 06:42:35
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0