Fullpackad dag

Ja det har det varit. När vi vaknade började vi med lite mys och sånt klädde på oss. Sen bakade vi. Ja jag har fått dille på att baka så denna gången blev det lussebullar. Mmmm. Gott. Sen tog vi på oss och gick ner till stan för att göra lite ärende och sen in om city gross och handlade lite mat och sånt. När vi kom hem mös vi och lekte lite på golvet innan vi tog tag i städningen och storstädade hela lägenheten. Torkade av alla möbler, damsugade och tvättade golven, Sen blev de middag bara snabb och lätt blev korv med mos och sen duchen för mig och gröt och bad för Marwin innan han skulle i säng. Sen har de bara varit lite myskväll med läsk och chips. mm:) och nu kollar jag på filmen på 5:an. eller ja lite smått.

Ska snart lägga mig jag med för imorgon ska vi till min gamlaframor och äta och hälsa på. Natti natti.


svar på kommentar. Lovar att ta foto imorgon så du ska få se hur jag ser ut efter graviditeten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0