Gnällspik

Ja det är precis vad jag har här hemma. Han gnäller och gnäller och inget passar. Bara att gå runt och sjunga och bära honom men det orkar man inte göra i en massa timmar. Man får ont i armarna tillslut och det har jag nu. Så nu fick han lilla i gungan lite men han gnäller ändå. inte skricker utan gnäller annars hade jag inte lagt honom där. Men han Måste ju veta att jag inte kan springa runt och bära på honom 24 timmar 7 dagar i veckan det går ju inte precis. Nä men han sover ju bra på nätterna så tacka gudarna för de. Men det har blivit lite sämre nu så hoppas på att detta bara är en tillväxtperiod annars dör jag. Orkar inte vakna 1000 gånger om natten :P hehe nä men de blir väll 2-3 gånger nu och de tar på kroppen att inte få sova ut en hel natt. Men men. Det är bara en liten del av ens liv så man står ju ut. Nu slocknade putte i gungan med så han va väll lite trött.


Kanske ska skriva lite om vad som hänt den senaste tiden. I helgen jobbade Stefan så jag och Marwin åt hemma hos min mamma och pappa. Gott va de och sen kollade dom på fotboll och jag och Marwin gick hem och la oss somande redan 10 över 9 eller något sånt en lördag haha. Sen på söndagen gick vi hem till min mamma och pappa igen och åt samma som på lördagen men de va lika gott ändå. :) sen badade jag och Marwin. vi har ju inget badkar hemma så passar på att bada där hemma. Och det tyckte han va jätteroligt:) så de va kul. och mysigt. Vill så gärna ha ett badkar. va skönt det hade varit.


på måndagen somnade Marwin redan 20 över 7 väldrig tidigt jag trodde han sklle vakna igen men inte. så jag och älsk gjorde vaniljsås och åt äppelkaka och rabarbepaj? "stavning".


men fick gå upp tidigt på tisdagen redan halv 8. och nu börjar  det bli riktigt tidiga mornar och det är inte ett dugg roligt. skulle helre lägga mig vid 10 och gå upp vid 9 men inte de inte. de e ju lilleman som bestämmer det.  va hos jessica och kollade oth avsnitter och marwin somnade såklart. så la honom på soffan och där sov han 1.5 timmar så fick snällt sitta och vänta på att han skulle vakna så jag kunde gå hem hehe. :) sen på kvällen blev det middag och sen nattning av snuff och sen kollade jag och älsk på dhf. sen gick jag och la mig för jag va sjukt trött. Undrar om jag sover förmycket eller om jag bara e allmänt trött nuförtiden.


Och idag e det onsdag och änsålänge har inget hänt bara försökt få lilleman att va lite glad iallafall. emellanåt går det men han e mest gnällig. Men blir kanske bättre nu när han får sova lite. hoppas de iallafall. för vi ska hem till min farmor och farfar och ta ett 5 generations foto. ska bli roligt. inte alla som har 5 generationer i livet. så de får vi föreviga. sen händer det inte så mycket mer idag mer än graysan ikväll. och massa mys med marwin om han e pigg och glad sen. annars blir det väll bära bära bära. :( men Stefan kommer hem sen så då får han med bära haha:P nä nu har jag skrivit tillräckligt tycker jag vet inte riktigt vad jag bablar om men jaja. uppdaterar väll mer sen. eller någon annan dag.


på unga föräldrar i fredags:



Bada med mamma:)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

När jag föddes var vi också fem generationer i liv. Så det tog vi kort på och blev med i tidningen och så. Så jag tycker verkligen att de är bra att ni ska ta kort. Det är roligt att ha senare om inget annat. :)

2008-10-15 @ 13:51:59
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Malin & Neo

Coolt med 5 genurationer =P. Vi har bara lyckats att få 4. Neo får skynda sig :-D

2008-10-15 @ 23:10:52
URL: http://neo070902.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0