lite som har hänt denna helgen.

Ja då ska man ta sig tid att skriva lite till:P hehe.


Vi börjar med torsdagen som jag skrev i förra inlägget så fyllde snutte år. Marwins pappa. På kvällen blev det äta på tycho och de va supergott:) älskar tychos mat. Min favis. hehe. Sen va de bara hem och mysa med Marwin innan han skulle lägga sig.


i fredags var jag först nere i stan med snuttes mamma och hämtade ut en mugg som han fick av dom i doppresent som varit inne på gravering. den blev jättefin. så gick vi även och kollade lite i affärer. Jag köpte ett par byxor, body och en pyamas till Marwin och snuttes mamma köpte 3 pyamaser till honom så nu kan han kissa ner dom hehe:P Sen gick vi hem och sen till colorama och hämtade ut paket och sen till stan med jessica nellie och nilo till unga föräldrar sen hem så kom mamma så åkte vi till väla köpte en hylla och en ny byro till marwin på ikea. sen gick vi in på väla köpte ett par jeans och en jacka till mig själv:) oo de händer inte ofta haha. Och så köpte jag en overall till marwin. så blev lite grann. och en fullproppad dag med massor av saker som hände:P när vi kom hem skruvade jag ihop byron sen va de nannedax.


i lördags va de massa mys först på dag. sen åkte jag snutte och marwin till center syd. Snutte skulle ha kläder för sina presentkort och hittade rätt mycket. 2 par jeans, 2 tjocketröjor, 2 t-tröjor och 1 skärp? "stavning". sen blev det makedonkan och sen in en sväng på hm och där hittade jag två linne till mig själv och byxor och boddy till Marwin. så denna helgen har det gått åt mycket pengar:P hehe. Sen på hemvägen lämnade snutte av oss hos min mamma och pappa så grillade vi och mös lite där. sen hem och mös och sen nanna.


i går skruvade jag först ihop marwins hylla och det blev jättebra och fint på hans rum. nu vill jag bara måla väggarna och ha en ny matta och gardiner sen e jag nöjd:P hehe. men om vi nu ska flytta så e de bara onödigt. så får vänta ett tag till. Sen skulle vi hem till snuttes mamma och äta och efter de åkte vi hem igen och då gick jag hem till dennis för jessica va inte hemma än så snackade lite med honom sen kom jessica så snackade jag lite med henne med och sen gick jag och marwin hem och nannade kudden. eller ja marwin somande i bärselen hem så la över han i hans spjälsäng och han sov faktisikt en timme i den efter att jag la ner honom. så jag han duscha och sånt när han sov :) skönt. hehe.


Ja annars händer det väll inte så jätte mycket bara massa mys och bus här hemma om dagarna och så går vi ju ut när vädert tillåter. Och måste ju bara säga att jag gått ner 2 storlekar i kläder sen innan jag va gravid. sjukt. tycker inte jag gått ner så jätte mycket men de har jag väll. smalare e jag för mina vanliga jeans är typ skit stora så kan ha dom som häng:P haha. men men. vågen stod på 58,2 igår morse så de går neråt fortfarande. men det får inte gå ner under 55 då blir jag ledsen för jag vill inte försvinna helt.


ja de va lite om vad jag har för mig. inatt åkte snutte till norge och ska jobba där i veckan så jag och marwin e själva. nu ska jag ge mig av till stan eller snart iallafall. kram






Glader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0