Nya lägenheten.

Japp denna tiden brukar inte jag vara uppe. Men kan inte somna. Allt är nytt ju.

Igår, eller i förrgår klockan är ju efter 12, gick jag till lägenheten tidigt va här vid 12 tiden kan jag tro. Packade upp en himla massa katronger och sånt för vi vill få i ordning så fort som möjligt. Och det gick rätt så bra. fick upp jättemycket. Sen vid halv 6 gick vi hem till pappa igen för att äta bada och sova.

klockan nio i morse, igår morse, gick vi upp och vid halv 10 gick vi och fikade med johanna sen till lägenheten och packade upp mer. 11 kom dom med spis, kyl och frys :) superfina. :D sen vid 3 kom pappa med köksluckorna så nu e dom med på plats och nästan allt annat med. massor av saker som ska upp på väggarna men allt annat är i princip på plats. :D

har fått hjälp av farmor med båda dagarna både med upppackning och kolla till marwin så de ar gått rätt fort.

nä nu ska jag gå in och se om jag kan sova en stund men tvivlar på de men värt ett försök till:P



Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Söt pojk!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-06 @ 21:43:56
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0