Vila i frid

Vila i frid "moster".


Ja du kanske inte är/var min riktiga moster men du har alltid varit det för mig. Alltid kallat dig moster och du betyder mycket för mig. Kommer ihåg alla gånger jag varit hos dig. Alla mysiga Kvällar med film och sånt vi hade här jag alltid sov hos dig. När vi sydde och broderade. Alla bad och alla runder ute. Alltid när jag kom till dig gjorde vi mannagryns gröt. Och så åt vi ofta köttbullar, potatis och brunsås. Vist vi träffades inte lika mycket längre men JAG kommer SAKNA DIG som in i norden. DU är ju min MOSTER.

Jag älskar dig moster.



Min Moster och Marwin

Kommentarer
Postat av: malin & Neo

Det är så jobbigt när dom går bort. Och alla dess sjukdommar. Krama om dom där hemma :-)



Puss&Kram

2009-01-26 @ 01:25:48
URL: http://neo070902.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Sara!

Lisa

2009-01-26 @ 10:50:48
Postat av: malin & Neo

Ja usch jag vet :-( Begravningen är ju värst. Jag saknar morfar varenda dag och det går inte att förstå att han är borta. Det är som om jag glömmer bort det hela tiden och kommer på sen att han inte finns mer :-(

2009-01-26 @ 11:23:21
URL: http://neo070902.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack Sara.

Jag saknar henne också...

Lisa

2009-01-26 @ 11:28:57
Postat av: Therese

:*(



Vad fint skrivit Sara. Hon kommer alltid finnas kvar hos oss.

2009-01-28 @ 21:57:29
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0