7 Februari

Imorse vaknade Marwin vid 7. Var så himla trött så hämtade honom så vi kunde mysa lite i min säng. Men när vi myst en liten stund hördes en smäll mot fönstret i köket. Tänkte direkt på att de va någon som kastade en snöboll. Gick upp för att kolla men ingen va där så gick in i sängen igen. Han 8 gick vi upp. Gjorde välling till lillkillen och Skulle gå ut på altanen. Till min stora förvånan satt en uggla utanför dörren så jag inte kunde öppna. De va ju så klart den som flög in i fönstret. Ringde farmor och farfar för att höra vem man ringer om den är skadad. Vingen låg helt still på marken. Farfar kom ner för han älskar allt som har med djur att göra så han ville fota den. SÅ när han kom och öppnade dörren flög den en liten bit. Han fick lite bilder sen gick han mot den så flög den upp i trädet. Så de va skönt.

Sen har dagen bara försvunnit. Var och handlade på citygross. Behövde mjölk och lite sånt. Nör vi kom hem lagade vi lunch blev bara tråkig korv och makaroner men det gick ner i oss båda. Vi gick in och vilade lite. Stefan kom och busade lite med Marwin när han vaknade och vi snackade lite. Pussar och kramar delades det också ut. hehe. Om jag pussar Stefan så kollar Marwin med stora ögon och vill så klart ha pussar han med:) Så mysigt. Sen tog jag och Marwin på oss och skulle gå hem till marwins morfar och laga wok tillsammans. S stannade kvar och somnade på soffan hehe.

VI lagade wok hemma hos pappa iallafall för jag ville lära mig hur han gör sin wok. Så nu kan jag nog göra de hoppas jag. Sen har vi bara busat och stojat där hela eftermiddagen och kvällen. Ritkgit najs. hehe.

Måste ju då uppdatera lite med Marwin också. Han vet nu vad mamma, pappa och morfar heter med säkerhet. hehe. Sen e han fortfarande lite förvirad med Farmor, Farfar, mormor, morbror och fastrarna. Men de e så sjukt gulligt att höra honom säga de. Och nu säger han Älskar dig på riktigt. Och de så SÅ FINT. Hjärtat dör verkligen. Innan har bara man själv förståt att han sakt de men nu säger han Älskar dig. Och de bästa av allt är när han smyger fram till en helt själv och kollar med sina stora fina ögon och säger mamma, Älskar dig. Något av de bästa som finns att höra. Sen har han lite andra ord för sig med. Badisti tillexempel, ingen som fattar de eller hur. haha. De e iallafall damsugaren. Haha och gräsklippare. Han säger samma till båda. Han har även ett knepigt ord för filiph. kan inte komma på de nu men ska skriva de imorgon:)

Ja de va allt för idag. Nu ska jag lägga in någon bild sen blir de sängen för min del. Nattnatt.



Marwin med mammas boppar som han säger hehe. 

Skulle lägga in fler bilder egentligen men något händer och jag fick bara upp denna bilden. Tråkigt nog. Ni som skulle få se vår fina snögubbe. Hehe.  

Kommentarer
Postat av: Tesso

Hahahaha han är för rolig, "badisti", var har han fått det ifrån liksom?;P Och mammas boppar, haha. Gullunge.

Jag längtar efter att få höra honom säga "Älskar dig"!

2010-02-11 @ 00:16:33
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

hehe så söt han e (;

2010-02-11 @ 13:06:36
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Marwin

tack:D vist är han helt underbar:)

2010-02-11 @ 20:02:36
URL: http://mammason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0