Redan Februari

Japps nu va de ju då ett tag sen jag skrev sist igen. Varit fullt upp med olika sjuker hit och dit. hehe.

Men nu är jag förhoppningsvis tillbaka igen.

Ja vad har då hänt här på senaste tiden. Festade Förra lördagen med Johanna och Ingela. Riktigt trevligt och längesedan. Jag Marwin och S var även på busfabriken på dagen och busade runder:)

Men nu till veckan. Vi har varit hemma hela veckan för Marwin har jättemycket hosta. Skulle egentligen varit på praktik men har fått vara hemma med Marwin. Missat massor men barnen går före. 

Så vi har verkligen haft en slappevecka. Fikade en dag med Jessica och Alexander. Åt lunch hos Farmor och farfar, Varit hos pappa en dag och ätit middag. Träffat Mamma och syster. Varit ute och lekt i snön och gjort snögubbe"måste ju få luft också", varit ute och gått lite med, klippt mig och färgat håret. Ja så lite har vi hunnit.

Igår hade vi en riktigt mysdag. Dagen började klockan 8. Satte oss i soffan och mös innan de blir välling, borstning av tänderna, påklädning och iväg till Marwins mormor. Hos och moster skulle passa lilleman medans jag gick och klippte mig. Och det behövdes verkligen och skönt är de nu. Sen blev de lite fika där hemma innan vi gick hemåt för att vila en stund. Skulle dock inte sova så länge som vi gjorde. Halv 3 vaknade vi. Så hade sovit i 2,5 timmar. ajaj. Hehe. Vi som skulle till unga fräldrar gruppen men de blev inget med de. Så vi mös till de här hemma och gick ut på gården och gjorde en stor snögubbe. "kom på nu att jag aldrig tog foto på den, får gå ut och göra den". hehe. Den står på vår uteplats så. Ida vår granne kom ut och lekte med marwin. Sen följde hon med in och lekte hela kvällen. Så dom hade roligt. Sen blev de badning för lilleman och ida fick gå hem. Sen åkte popkornen och lite mjölk fram så mös vi till rorri filmen innan sängen kallade.

Idag har vi först varit på kalas hos marwin faster. Sen lite mys och så innan vi åt kina mat. Vid 8 tiden kom mormor hit och kollade på melodifestivalen med oss. Marwin dansade och showade som bara den. Så vid halv 10 när de slutade var han supertrött. Så han tvärdeckade i princip. så nu sitter jag här själv och väntar på att sängen ska skricka lite högre på mig:P hehe. nä nu får de räcka för idag. Nu har jag skrivit lite iallafall och hoppas på att bli mycket bättre på dehär.

Nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0