4 Januari

Fy fan kan fortfarande inteförstå att de är 2010 känns som 1990 talet förtfarande och det är över för längesedan. Sjukt vad tiden går fort. Och massor som händer och förändras och saker som försvinner och annat kommer till.

Ja har egentligen en hel del jag skulle kunna skriva om men känner att jag inte orkar. Har lite trötta hjärnceller för tillfället så kommer nog bara bli tråkiga inlägg framöver. Men ni får ju så klart förtsätta läsa och kommentera.

Helgen har varit bra iallafall. Jessica.L hade barnledigt så de va fest hos henne i lördags. Mycket trevligt folk och ansikte man inte sätt på länge. Roligt var de som in i bomben. Kvällen va bra och dansade och hade oss. Sen slutade kanske inte kvällen som planerat men mesta dels var den bra och vi hade roligt.

igår sov jag LÄNGE, japps. eller va uppe första gången vid 9 sen gick jag in och la mig igen och sov till 13.00 fast jag vaknade till emellanåt för är ju inte van att kunna sova ut. Och lillkillen va ju hemma och lekte med pappa så inte lätt att sova hehe. Man vaknar och tänker "va e han uppe, man får lite panik" innan man kommer på att man faktiskt fått/får sovmorgon:P hehe.

Idag blir de en lugn dag. Myst på morgonen och nu ligger lillkillen och vilar. Sen ska vi hem till mormor och busa lite medans jag ska smyga iväg och träffa min grupp i klassen och diskutera lite om en uppgift vi ska ha. Sen får vi se vad resten av dagen erbjuder.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Tesso

Skönt med sovmorgon när man inte är van vid det:)

Jag har ny blogg, har lagt upp bilderna där från båtturen om du vill se:) puss

2010-01-08 @ 00:00:55
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0