Sol Sol och massa sol.

Ja de har vi haft. Massor av sol. Och det är helt underbart.

Vi har varit ute i princip hela dagarna. Kan verkligen inte sitta inne. Det är så himla tråkigt. Vi har varit i stan och fikat med Jessica och Alexander. Riktigt mysigt. Barnen lekte och vi snackade. Sen gick vi hem till mig och grillade lite korv och busade på uteplatsen. Supermysigt. Tack för en trevlig eftermiddag kväll.

Sen har vi också varit några svängar hemma hos morfar. Marwin har bisat som bara den och vi har även badat i poolen några gånger. Idag ville marwin verkligen inte gå upp. hehe. Han har förstått riktgit nu att man själv kan flyta runt och simma när man har puffar på armarna. Och han tycker de är superkul. Älskar det verkligen och hjärtat slårt kullerbytter när man ser han ha så roligt. Min älskade lille kille.

Ja iallafall. Vi har också besökt en hel del lekplatser. De får man ju absolut inte missa. Lekt på gården har också hunnits med.

Jag har ränsat mellan plattorna här ute och i lite så så nu är de finfint. Ska bara få upp staketet också som jag bara längtar efter:)

När vi varit hos morfar idag så gick vi till infarten. Där ligger en skoaffär som vi skulle besöka. Tänkte att nu va de verkligen dax för ett par sandaler till lilleman. Och det köpte vi. skönt och han älskar dem. Sen ringde vi Marwins pappa som kommit hem från jobb så vi gick dit sen gick vi ner på stranden och badade och hade de mysigt. Jätteskönt. Det var faktiskt varmt i vattnet.

Just de. Jag glömde ju att berätta att igår på eftermiddagen vid 5 tiden cyklade vi ut till haldex på mormors jobb. Marwin har hela tiden trott att hon går i skolan som jag gör så idag fick vi besöka henne. Marwin tyckte det var spännande med alla maskiner men de roligaste var att titta på alla truckar och även få åka dom. Skattade som bara den och lös upp som en sol:) Sen gick vi och tittade lite på vad mormor gör där och sen fick vi säga hejdå. Då cyklade vi in om kvantum och köpte kex sen vidare ut till jessicas mammas koloni. Mös där med dem och blev även grillad korv. Mums.

Nä nu får jag väll avrunda lite här. Lägger in en bild när marwin badar så får jag göra ett bildinlägg imorgon istället. orkar inte lägga upp massa bilder nu.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Solstålen nr1 ;))

2010-06-25 @ 00:06:22
Postat av: Tesso

Sötnöt! Upp med bilder på bilddagbokeeeen!! :)

2010-06-27 @ 22:18:00
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0