Lite som hänt.

Hänt en hel jävla massa den senaste tiden. Både  bra och dåliga saker.

Först och främst så va Anna och Moa här och lekte och mös i torsdags. Vi åt middag tillsammans och Stefan kom en runda för att träffa marwin. Trevligt va de iallafall så vi får göra om de snart.

Lördagen blev de en lång runda ute. Marwin fick cykla och han älskar de. :) Vi cyklade till granet och dit kom Stefan för att träffa Marwin. Lek och bus. Senare på kvällen kom min mamma förbi för att äta middag med oss. och vid halv 8 kom min syster också hit. Lite bus han vi med innan Marwin skulle sova. Och sen satte vi på en film och mös i soffan. Trevligt men filmen va dålig tyvärr:P Men de va roligt att träffa mamma och syrran så:)

Söndagen gick vi ut redan halv 9 på morgonen. Skulle gå en långrunda ut i borstahusen och så men blev inte riktigt så. vi gick till kyrkogården för att titta på min morbrors grav. De bärjar likna något nu. Synd att lövet och stenen inte kommit på plats än bara. Sen ringde pappa så vi köpte bullar och gick dit för att äta. :) Sen gick vi en sväng till. lite överallt innan vi gick hem till min farmor för att äta lunch. När lunchen var intagen och lite bus och så gick vi för att möta Jessica och Jakob. En sväng om till citygross innan vi gick till granet för att leka. Där satt jag och jessica och snackade och barnen grävde och hade sig. :) Sen gick vi hem och gjorde middag. stefan kom en runda. va skit trött så blev inte så mycket lek innan marwin kom i säng, stefan gick hem och jag gick och la mig :) skönt.

Idag hämtade stefan marwin på morgonen för jag skulle plugga med andre i min klass. Gick faktiskt bra så de är skönt:) Sen kom marwin hem vid halv 3. Blev tidig middag innan vi gick hem till jessica och jakob. Marwin och jakob lekte på jakobs rum och jag och jessica snackade i soffan. Sen tog vi på oss och gick hem till mig för att kolla film. Skitbra film :) the kid. Verkligen sevärd. Men så hemsk. :( marwin är i säng och jag sitter här. Han somnade som en stock :) skönt.

flummigt inlägg och bara en massa av vad vi har gjort. Skulle vilja skriva en massa annat men de e saker folk inte behöver veta. lite privat får man vara ju ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0