Inte bra med internett i telefonen

Nej det är de verkligen inte. Händer inte allt för ofta jag öppnar datorn nu och då blir de inga inlägg här inne heller. Men tänkte att jag kanske får ta och skriva här lite nu när jag ändå är inne.

tiden springer iväg. Marwin har varit blöjfi på dagarna helt nu i 2 veckor. :) och han är superduktig. Sover utan blöja på dagen också men på natten har han blöja. Men han vaknar på natten också och behöver gå på toa. Så han är superduktig. så 2 år och 4 månader va min prins när han blev blöjfi dagtid. Håller på att dra ner på välling och sånt nu så att man kan sluta med blöjan på natten också. Men tror det kommer ta ett tag till. Men man vet aldrig. Gick superfort att få han blöjfri på dagarna.:) och stolt är han att han inte har blöja utan kalsonger "boxer".
Vi har bara mys, slapp, skola och dagis på vårt schema. Massor som händer men ändå inte. Försöker hitta på så mycket som möjligt om dagarna men inte alltid man orkar. Imorgon blir de iallafall att gå på gympan på öppna förskolan. Det gillas av marwin:)

I helgen va de fest med min johanna. vi åt på speakers och sen blev de lite dricka och snack på tycho. Men hon va inte riktigt på g så jag gick vidare själv till roddarna och festade med dem jag kände där:) Sen hem för att sova. Lilleman kom ju hem i söndags igen:) mysmys. :)

Idag har vi varit lediga och mys och röjt ut alla leksaker. Såg verkligen ut som en bomb blivit sprängd här men roligt hade vi iallafall:) Sen gick vi till cykelaffären för att köpa cykel till lilleman. blev en supersnygg cresent:) Som jag kollat på innan. Visst den är lite dyr. Några hundralappar till så kostade den lika mycket som min gjorde men vafan. Där ingår försäkringar på cykel och allt så man får vara nöjd. Och när han nu fick en snygg cykel fick han ju ha en ny hjälm också. blev en tuffare variant. Kommer bild längre ner. men han ville absolut inte cykla när vi kom hem. SÅ vi gick in och han åt lite och mös i soffan. Men sen skulle det cyklas. Med hjälp av mamma tog det typ 5 minuter innan han förstod hur man skulle göra. Så efter de har han cyklat fram och tillbaka i lägenheten:) Superstolt och överlycklig. Vid lite över 5 hämtade pappa/morfar oss för att bjuda på middag. han berättade stolt om sin cykel för både morfar och morbror:) Sen cyklade vi hem för min cykel var där. Marwin ville ha hjälmen kvar på huvudet så han kunde cykla innan de blev välling och sängen. :) min stora lilla kille. :) Mamma älskar dig över allt annat.




Detta skulle jag lägga upp igår men de fungerade inte då så gör de nu istället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0