över.

Ja denna helgen är också över nu. Tiden går så himla fort.

Helgen har iallafall varit händelserik:) Fredagen va de först Bara lugnt. Men sen blev det fest. Riktigt kul och ändå blev vi ett par stycken:) roligt. Blev en sväng till stan också och sen efterfest hos mig hehe. Festen va ju här innan också så vi hade nära till stan iallafall. Orkar inte förklara hela kvällen. Men vi spelade lite spel och snackade skit. Mindre kul saker hände. men jag försökte bara ignorera de och ha roligt ändå. kvällen tog slut vid 5 och då va jag helt slut. hehe. Somnade som en stock.

Lördagen va lugn. vaknade och mådde ovanligt bra efter en sådan dag. Inte bakis allas:) helt perfekt. Gick till stan för att göra ett ärende till pappa. Träffade mamma i stan så gick med henne lite. Köpte en present till S från Marwin och sen hem. Damsugade och sånt för folket hade nog gått in med skor. Har aldrig varit så skitigt här som det va denna dagen. Men blev rent och fint efter iallafall. Började på min soppa. Kött och grönsakssoppa. Mumma. Sen blev de kalas för S kakor och prat. Sen åkte vi hem och min älskade lille prins följde med. För nu äntligen skulle han komma hem till mig igen. Saknat honom massor. Min fina älskling. Vi mös och hade oss innan jessica och nemo kom och lekte lite. Ut en säng och sen blev de sängen för oss båda.

Idag då. Vaknade vid 9 tiden. Skönt som fan. Bara slappade och hade oss hela förmiddagen. Sen kom kitty och rolle vid 12 tiden. Då blev de fika och snack. Äpplepaj och lite vinerbröd. Mumsmums. Lite bus hans också med innan marwin skulle sova middag. Vi kollade tv och snackade skit. Sen kom S också för att träffa marwin lite innan han skulle iväg och jobba. Snack bus i massor hans med. Vi bestämde oss för att äta tillsammans så jag och kitty gick till citygross och handlade och rolle körde hem och hämtade vovvarna så dom slapp vara själv. Tacos blev de och gott va de. Jessica Jakob och Nemo kom också och busade och lekte. så hade fullt hus här hemma:) Mys. Sen gick vi till teateparken och lekte lite. jessica och barnen gick hem och kitty och rolle följde oss hem innan dom också körde. Mysig dag men nu är man verkligen trött.

Marwin har varit blöjfi hela dagen. HELA dagen och klarat de fint uten olyckor. Han hade en blöja när han skulle sova middag men den va torr när han vaknade. även om de varit fullt hus med massa stoj så har han gott på toa. :) Även när vi va ute sa han till och de blev kisseri i buskaran:) min fina stora lille gosse. Mamma älskar dig över allt annat och är så himla stolt över dig. Mammas hjärta.




  
 


Kommentarer
Postat av: Tesso

Vad duktig han är!:) Man kan bara klicka på den översta bilden:/ kan du inte lägga upp lite nya på bilddagboken?

2010-09-27 @ 09:38:50
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0