Fredag

Hejsan. Japp nu skriver jag lite igen.

Sitter här hemma och funderar en himla massa. Jag tror jag tänker förmycket ibland och i slutänden blir oftast allt så himla fel. Tur de inte är något "allvarligt" man tänker på för tillfället. Jaja snart blir det sängen iallafall.

Igår efter dagis och pluggande bakade jag och Marwin kanelsnäckor. Mumsmums. Sitter och äter en nu och de är väldigt goda. Marwin gillar att baka och kavlade på som bara den. Han tyckte även om degen hehe. Men man kan ju inte äta för mycket för då kan man få ont i magen. Han fick själv ta på kanelen och de slutade med en väldigt massa kanel. Men dom blev goda ändå.. Och även om dom inte blivit det så va ju saken i sig att baka med honom. Mys för hela slanten blev det sen på kvällen.

Idag har varit en hemma dag. Vi har myst och myst och myst. Älskar sånna dagar då man kan slöa i soffan, ligga och pilla varandra i håret, kramas och leka en massa. Sen gick vi en runda till stan för att se om vi hittade något skoj men nä inte ett skit så gick hem igen. Till lunch gjorde vi köttfärsås och pasta. Vi åkte med älsklingen och hans mamma vi ville på center syd och dem körde vidare för koll med bilen. Där hittade jag lite av de som behövdes och sedan va de dax att åka hem igen.
Ikväll har vi varit på middag hos min pappa. Älsklingen och pappa skulle kolla lite med ett larm och jag och Marwin kollade på tv, tittade vad de gjorde och sen fick han bada bubbelbad. Men han gillade inte riktigt bubblerna så fick bli utan:P hehe.

Nu ska jag hoppa i säng. :) orkar inte lägga in bilderna från kameran men får göra ett bilderinlägg imorgon.

NattiNatti

Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 07:00:32
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0