Helg

Ja nu är det helg igen. Idag blir de lite middag och mys hemma hos mamma med henne och brossan. Marwin är med sin pappa hos farmor och äter smörgåstårta och det gillar inte jag så bjöd hem mig till mamma:P haha.

Får se senare vad som händer men tror jag ska hem och rensa i gardroberna och lite sånt. Så man blir av med en massa skit. Ska beställa foto också på Marwin så jag kan fortsätta med min scrapbook.

Ja de va väll denna lilla vistelse jag gjorde här för tillfället. Skrev ett längre inlägg innan idag men går inte att lägga in bilder för tillfället så vill inte lägga in de än. Men ska försöka ikväll igen så då kommer de kanske ett inlägg till :)

Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 06:59:53
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0