Nu va de ju då ett tag sen

Ja de va de. Är så himla dåligt på att uppdatera när det händer så mycket runt ikring en.

Har jobbat och gått i skolan samtidigt nu i lite mer än 2 veckor så gått en hel det till det. Vi har bokat semester till tunisien som vi nu ska avboka igen på grund av allt som händer där nere:( Vet dock inte riktigt vart vi ska åka än men någonstans blir det.

Vi ska ju flytta som sagt och skriver på kontraktet på måndag:) ska bli så himla spännande och verkligen skönt att det löst sig så vi kan vara en familj igen. Känns jättebra.

Vi kollar runder och fixar lite och har en massa planer för lägenheten. Idag va vi i ekeby "möbelaffären" och kollade soffa. blev kär så vi köpte den. ska hämta den nästa vecka. Och då blir de att kolla på någon matta där med. såg när vi va där att dom har sån matta som jag vill ha så får kolla priset på den och lite så. Har även hittat lite andra möbler som jag vill ha till lägenheten så de blir nog lite inköp tills vi flyttar.

Har även sålt min soffa för vi behöver ju inte 2 stycken. Så skönt att ha gjort det. men den som ska ha den hämtar den inte än så de e bra. för en soffa behöver jag ju sålänge. hehe.

Annars har det bara varit en massa mys och bus med min prins. Min älskade lille kille. Och imorgon bär det av till köpenhamn med Snuff, Stefan, Dennis, Nellie och Nilo. Ska bli mysigt. Hoppas på att hitta lite kläder och sånt till prinsen i mitt liv.

Just de har handlat kläder till både mig och lillfisen. Så vi har nog hunnit med en hel de. Och så va vi på tycho igår och åt mysmiddag..

Utomhus har vi också vistats en hel del. Varit ute och gått. fikat på stan med johanna, varit på lekplatsen och gungar, marwin har varit ute ock cyklat ett par gånget, och lite annat mysigt:)
Älskar min familj <3


Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 06:48:15
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0