Söndag- och helgen är redan slut

Jag säger varje dag att jag ska lägga mig i tid och ändå blir det inte så. Varför? Jo för att när jag ska gå in och lägga mig piggnar jag till och kan inte somna så nu sitter jag här. Och helgen är redan slut. Vart har tiden tagit vägen?

JA iallafall imorgon lämnas slutliga Sag arbetet in till skolan och det är över...... :) äntligen. Fy fan va skönt.

Mycket kommer hända nu under 2011. En hel del stora saker. Jag och Marwins pappa ska flytta tillsammans igen. Och det ska bli jättespännande och roligt. "jag får dock lämna min älskade lägenhet". Det kommer göra ont i hjärtat att lämna den då jag trivs jättebra. Lägenheten här är helt underbar, men lägenheten vi har kollat på och ska flytta till är helt underbar den med. JÄTTESTOR och på två våningar så vi kommer nog trivas som fisken i vatten där med sen när man kommit i ordning och sånt. Nog pratat om det nu. Hoppas dock på att få komma och kolla på den igen så jag kan ta foto på den och lägga ut här..

Helgen har spenderats mestadels hemma då jag har varit halvhängig, trött, huvudvärk och feber lite smått. inget kul alls. men annars har det varit kanon. Fredagen kommer jag dock inte riktigt ihåg vad som hände. Skola först sen kommer jag inte ihåg. Lördagen blev det massor av mys med Marwin. Pankakor till lunch och lite bus innan de va vila. Marwin farmor kom ner och satt här medans vi gick och kollade på lägenheten. Sen hem och återigen en massa mys. :) Sen åkte Stefan och Marwin ut till farmor och farfar för bus. Middag blev det tillsammans med stefan, Marwin, Dennis, Nellie och Nilo. Tacos mumsmums. Sen blev det bus mellan barnen tills de nästan somnade :P De åkte hem och jag blev själv kvar:P

Idag har jag varit själv hela förmiddagen. Blev träning och lite slapp. Sen blev det fullt hus igen. Marwin och Stefan kom och Dennis, Nellie och Nilo så hela eftermiddagen har det lekts, ätit pankakor och busat massor innan vi även bestämde oss för att äta middag tillsammans idag med. Blev kyckling curry gryta med minimajs, brocoli, purjolök och paprika och så ris till det såklar. Glass kunde man också få till efterätt:P haha. Sen skulle dennis och barnen gå och film, fil och mys i soffan blev de för mig och marwin tills han skulle lägga sig. Sen har jag mys med stora pojken tills för ett tag sen. Då han körde hem.

Nu ska jag också hoppa i sängen. Kanske kommer lite bilder imorgon för jag orkar inte nu.

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 07:03:41
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0