Helg.

Helgen har verkligen varit underbar. De ända negativa är att den verkligen bara sprungit förbi.

Fredagen började vi med att fixa en massa. Gick till blomma affären för att hämta blommorna vi beställt. Mamma fyller år i dag och eftersom pappa är i thailand har jag beställt blommor från honom till mamma. och så köpte vi såklart en blomma själv också till henne. Köpte med oss bullar och tårta sen hade vi mys hos mormor med fika och en massa prat. Istället för att gå hem och vila så vilade vi där. Sen gick vi hem och gjorde middag för att sedan gå hem till jessica och jakob för att kolla på film. Men när vi va klara va dom hemma hos my, nemo och fantacia så vi gick dit där och mös lite bebis och snackade innan vi gick hem till jessica för att kolla film. Marwin ock jakob kollade på ice age 3 och jag Jessica och Isabella kollade på en annan film. Gick inte hem fråns sent så marwin slocknade direkt:)

Lördagen hade vi lite mys innan vi gick till granet vid 10 tiden. Lekte massor innan vi begav oss mot stan för att ta en fika med Malin, Alicia och Charlie. Blev en fika på maddes. Barnen va lite rastlösa sen så vi gick till teaterparken så dom kunde springa av sig. blev en massa snack medan barnen lekte. Sen på vägen hem mot oss blev de pölse så vi fick lite mat i magen. Väll hemma hos oss blev de lite snusande på charlie och marwin och alicia lekte med i princip allt:P när dom sen gick vid halv 4. Då hade marwin inte sovit middag än så satte på en film så han fick vilat lite. Medans han vilade städade jag. Dammade, damsög och tvättade golven på 1 timme:) duktiga jag haha.

Sen blev de middag och sen mötte vi upp jessica och isabella för att gå en kvällsrunda. Men Marwin deckade innan vi hade mött upp dom. Så när vi kom hem slängde vi på en film. Vi såg faktiskt hela och vid halv 10 deckade lilleman:)

Idag har vi också hållt igång. Vaknade vid 8 tiden och gå va de full fart Marwin kollade lite tv och åt frukost och jag fixade till mig.. Sen va de hoppis och skuttis för lilleman vid 11. De blir faktiskt bättre och bättre för varje gång och min prins vågar mer och mer. När de va slut blev de bums att vila för att komma i säng i tid på kvällen. När vi vaknade var det strålande solsken ute så vi traskade bort till Marwins pappa för att hämta hans cykel. sen cyklade vi runder lite innan vi cyklade hem till mormor för att äta middag. Blev även lite lek i trädgården med vattensprutan innan vi gick in:)

Och när klockan blev halv 7 cyklade vi hemåt. Marwin är riktigt duktig på att cykla nu. Han susar verkligen fram:) min prins.

Efter en varm dusch, lite kvällsmat och mys deckande han vis 8:)



Marwin ut på cyklen för någon vecka sedan.



Marwin myser med charlie:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0