Leende och skratt:)

Igår va en lugn och skön dag. Marwin var glad och sprallig hela dagen. Men ute var det regn och rusk. Tråkigt. Men vi gick ut ändå mellan skurarna och handlade godis på hemmakväll. Blev sjukt sugen på något surt. Men när jag väll kom hem med godispåsen va jag inte alls sugen längre. men åt lite ändå. Måste ju bara skriva hur stolt jag är över min lille plutt. Igår satt vi här i soffan och snackade massor med massor av leende och tillslut fick han fram ett skratt, det var så underbart att höra så mysigt och gulligt det lät. ååå vad jag älskar min lille pojke han e så söt och mysig.


Måste bara skriva att jag gått ner mer än vad jag gick upp under graviditeten. vägde hela 65 kilo på inskrivningen hade då gått upp 1 kilo sen jag blev gravid. 2 dagar innan förlossningen vägde jag 76.7 kilo, när lilleman var två veckor va jag nere på 68 kilo och efter 6 veckor nere på min 65 igen. och nu till min förvånan passar inga av mina byxor längre. alldeles för stora och jag bara tappar dom. Ställt mig på vågen och väger nu 60,7 kilo. Jag som trodde jag skulle få kämpa för att bli av med graviditetsvikten men inte. Hehe:) Glad e jag för de. Men vill gå ner lite till. 55 kilo hade passat mig perfekt då hade jag varit superglad. Så vi får se om jag klarar det:) håller er uppdaterade. Måste även skirva att jag äter skit dricker läsk och sånt ändå går de fortfarande neråt. Så efter helgen e de slut på godis och läsk iallafall som nu. Kanske på helgen kan man äta och dricka gått men på vardagen e de slut med det. Om det inte är något speciellt.


Idag ska vi skicka ut inbjudan till dopet. Längtar. Blir bara släkten och Jessica, Dennis, Nellie och Nilo. Skulle vilja bjuda alla vänner och sånt men blir alldeles förmånga då så fick skita i de. :( hoppas ingen blir ledsen för de.


Pappa bjuder på middag idag med. Känner mig lite bortskämd :P Hehe. Blir kalvkött i sån dillsås eller vad det är. Kommer inte på vad det heter nu:P Gott e de iallafall.


Hoppas på att jackan som jag beställt till Marwin kommer snart. den e så fin. Köpte en mössa till han för ett tag sen så beställde vantar i samma nu med. Han kommer bli så fin min lille snyggning. Älskar dig snutt du e de bästa som hänt mig. Mammas ALLT



Älsklingen badar



Mmm. Händerna är ju så goda. Och hand ögon e bara för fina:)



Snyggaste stilen:P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, kul att vi får komma :) Fick lappen med posten idag så marwins doppresent ligget på posenoch väntar på att jag ska hämta ut den. får göra det imorgon eller på måndag :) Puss kram

2008-08-28 @ 21:05:58
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Tessan

Så fina ögon din son har...

2008-08-29 @ 22:17:54
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Therese

Kalvfrikassé heter det men vetifan om det stavas så:P roligt att du går ner så mkt! säkert många andra mammor som blir avundsjuka för det är väl många som har problem med det. Nu ska jag snart o jobba. Drygt! Pussa Marwin från mig :D

2008-09-18 @ 12:00:23
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: Therese

jättefin sida förresten:) och det är jättetråkigt om ni flyttar ända till halmstad. Kommer sakna er jättemkt, mamma blir nog ledsen. Men det är ju inte så långt, och om ni tror det blir bättre då så gör ni rätt. Vi kan komma o hälsa på er några timmar varje helg:)

2008-09-18 @ 12:02:49
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: Anna

Han har ju fått dina ögon. fint =)

2008-10-08 @ 00:46:04
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0