Jahapp

Dax att skriva av sig lite till då. Veckan har verkligen sprungit iväg. Känns inte som om de e helg redan imorgon. Men så e de. I måndags tog vi det mest bara lugnt. Va ju och klippte mig och sen hem och fikade hos marwins morfar och sen hem och mös och sen ner till granet och gungade lite med jessica nellie och nilo och sen hem igen och bara tog det lugnt. I tisdags va de städning japps städade hela lägenheten in i minsta lilla vrå och marwin va så snäll och glad och lät mamma städa allt:) sen hängde vi upp hans julstjärna och igår satte vi upp alla andra jusstakar. Så nu är här lite julstämning. Sen fick marwin även en smakis:D broccoli. Och han tyckte att det var gott. Han e ju snart 6 månader min lille skrutt så tänkte faktiskt att vi måste börja ge lite smakisar nu så han kan börja äta mat senare. Men det dröjer ju någre veckor tills dess. För man ska ju inte ge förmycket direkt. Så vi tar de lugnt frammåt och så får det komma i den tackten de kommer.


Idag har jag satt upp lite tomtar med och de e så mysigt med julen nu vill jag bara ha julgran och allt sånt så de kan bli julafton. Marwins första jul:) ska bli så roligt. längtar. Han har ju redan fått 3 förtidiga julklappar en matstol av min mormor och gips så jag kunde göra han och fot statyer? "stavning". och så fick han en leksak av mig som man suger fast på bordet så den står still:) så han kan ha den i matstolen.


finns en massa bilder på bilddagboken så bara att gå in och kolla. Marwin080610 heter jag där:)





Får broccoli:)





Hoppar i hoppgungan:D

Kommentarer
Postat av: Tesso

Så roligt det ser ut! :D sööötnöt

2008-12-07 @ 20:04:22
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0