Julafton o allt stök e över

Ja de är det och det är sjukt skönt.:)

I tisdags var vi ute på jakt efter sista julklapparna. Marwin va hos sin farmor sålänge så vi kunde stressa runder själva. Så de gick fort. Vi åkte till väla och handlade det sista:) Sen va de hem och nanna inför julafton. Kändes inte alls som jul. Men de va roligt ändå. Massa god mat och trevligt med massa folk. Vi va först hemma hos Marwins mormor och morfar och firade med dom. Marwin fick massor av julklappar och massa snack skratt och pratande.:) Sen vid 6 åkte vi till nästa julfirande som va hos Marwins farmor och farfar:) massa trevligt där med:) och massa julklappar. Bortskämd unge kan man verkligen säga:) hehe. Men bättre det än att han inte haft någoting alls. Så tack för in fin och underbar jul :) Men nu är den bara över. sjukt men sant.


Igår va vi på dageneftermiddag hemma hos marwins mormor och morfar. men blev ingen julmat:D vi åt istället schnitzel? stavning? hehe. men de va gott som attan och massa snack och mys sen gick vi hem och sov och de va verkligen skönt.


Idag har vi varit iväg och handlat på centan. blev ett par jeans 2 t-tröjor och lite annat smått. skönt att hitta ett par jeans till. vist brukar inte lägga så mycket på kläder men e illa tvungen då jag måste ha mer kläder. och fick ju julpengar. jo just de köpte ett par skor med. :)


Min lilla älskade prins har nu varit sjuk i några dagar. Inte velat sova och inget har passat mer än bärar runder på honom eller sitta och mysa. Men igårkväll kände jag att jag inte skulle orka en jobbig natt så sa till marwin att vara snäll mot mamma och vist va han de. vaknade 2 gånger för mat bara annars sov han och vi gick upp halv 10 i morse :) gott. sen har han varit hur underbar som helst hela dagen inget gnäll alls. bara mys och lek hela dagen. :) skönt så nu hoppas vi på att det släppt. febern när nere nu så:) Skönt.


nä nu ska jag ta och kolla lite tv innan nannedax. natti natti


här kommer lite bilder från julafton :D
Titta och njut:D


1.2.


1. Morgon mys hemma innan allt julstök

2.Julgranen hos mormor och morfar



3.

4.

 5.


3. Marwin framför granen

4. Marwin och hans juklappar från min släkt .

5. Och hos tomten från min sida.


6.

7.


6. Hos tomten från pappas siga
7. Och bland julklapparna på pappas sida



GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR FRÅN OSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0