Redan ny vecka

Ja som sakt så blev de inget babysim fick sms om att vattnet var för kallt för det så vi ska ta igen denna söndagen en annan söndag. Så vi gick och handlade och gjorde kladdkaka:) mm. gott. Sen blev det måndag och en runda till stan köpte kläder till marwin som han ska ha på julafton:) jättefina. Sen gick vi hem sov 2 timmar sen va demassa mys och bus och lite städning. :) sen nannedax. Och idag är det tisdag, sjukt vad tiden går fort. Man hinner ju inte med riktigt. :P städat lite på morgonen. Sen gick vi och fikade med johanna och henke. Sen en runda till citygross och sen hem och sov middag. Mys och städning blev det idag med. Sen massor av bus innan nannedax och nu susar min påg gott:)


Själv GRÅTER jag. Min lille pojke blir stor kille imorgon. Kan inte fatta det. 6 månader 6 HELA månader. Var har tiden tagit vägen. Min lille pojke som låg och kollade på en i famnen är nu stor pojke och bara älskar att stå och sitta. Ligga e inget för honom längre:P jo på golvet men i famnen sitter eller står han helst. Han älskar att pussas och kramas. De underbaraste som fins är när han lägger huvudet på ens axel och såger mmm aaa. åå älskar denna lilla varelse så sjukt mycket. Går inte att beskriva i ord. Min lille pojk. Kan sitta själv och leka hur länge som helst. Satt en halvtimme och lekte med sina saker igår. Han kan rätta upp sig om han vinglar till när han sitter. Ligger han på mage på golvet försöker han komma upp i krypställning och han har lyckats men han e inte så stark så kasar ner igen. han skrattar för fulla muggar och ler massor. Mammas älskling.


Tänkte jag skulle vänta med detta tills imorgon asså med att skriva allt om min lilla älskling men kan inte vänta han e ju så underbar. Han e mammas allt.


Skriver mer imogon.



Kommentarer
Postat av: Faster och Kusin

Grattis lillkillen på 6 månaders dagen. Tänk vad tiden har gått fort. Älskar dig lika mkt ändå. :-) Hälsa mamma och pappa och hoppas du får en mysig dag idag.

Puss & kram faster och kusin

2008-12-10 @ 07:47:44
Postat av: Tesso

Åååh lilla sötaste underbaring. Vi får träffas nästa vecka, fast nu är det lite fattigt igen (eller fortfarande, hehe) så vi får fixa hemmafika igen! Tänkte höra med mamma om vi kanske kan julpyssla på söndag? Puss sis

2008-12-12 @ 01:24:59
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0