Blev inget igår

Nä det blev ingen fotografering för min del igår tyvärr:( tråkigt. men dom jag skulle dit med skrev upp mitt namn så dom skulle ringa mig senare så de hoppas jag dom gör. Skulle ju bli så roligt att piffa till sig själv lite och sånt. Men de får vi göra när dom ringer istället. 


Sen har jag även varit hos frissan och beställt tid. För både klippning och färgning. Ska bli så himla roligt att få piffa till håret lite. inte gjort det sedan mitten på graviditeten och då klippte jag bara mig men nu ska de färgas:) längtar. Men blir inte fråns den 1 December. :)


Marwin har även blivit en stor kille nu :) äter gröt på kvällarna, sover 6 timmar om natten i sträck nu. oftast om ingen råkar väcka honom. Han är lättväckt som in i, myser och ät mammas älskade lille prins:) oftast är han snäll med inte så gnällig och skrickig men han har humör, minsta lilla som inte går som han vill blir han förbannad :P ska försöka filma honom när han blir så förbannad så ni kan se:P hehe. Nu ligger han iallafall här brevid i sitt gym och lyssnar på vakna med the voice. :) helt inne i det är han med. "går på tv:n nu ju" på 5:an om inte alla viste de.


Idag tänkte jag faktiskt att vi skulle gå ner i stan en sväng och kolla lite. Om inte vädret blir dåligt. Men nu är de iallafall fint. Kalt men de regnar inte och blåser inte mycket heller. Ska nog gå hem till mamma och pappa med och bada i deras badkar med Marwin om jag orkar. Skulle göra det igår men blev aldrig av.


Någon fråga med innan om jag kunde lägga upp bilder på min kropp nu efter graviditeten har helt glömt bort det men ska ta bilder senare igår så lägger in dom ikväll:) blir med kläder för vill inte visa mina ränder men de får ni nöja er med:P hehe.  


mammas lille prins är mammig. min syster kunde inte ta honom för någfon dag sedan han kramlade sig fast på min arm. och när jag lyfte över honom kollade han på mig hea tiden. och jag va tvungen att snacka med han. så fort min syster gjode något ljud kollade han precis som om han blev rädd:P hehe. tar nogon honom kolla han efter mig hela tiden. jobbigt men skömt att man vet att dom gillar en:P men hoppas att det går över snart.



Sen som vanligt så snor jag frågor från Jessica

1. tänkte med fråga om det är någon som följer min blogg?

2. hur ni hittade mig?

3. och om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om?


Och sen så får ni ju gärna fråga frågor när ni vill jag svarar mer än gärna. men ni får gärna ta er tid och svara på mina frågor:)



bjuder på en bild på marwin:)



Kommentarer
Postat av: Tilda

Då kan man väl va snäll o svara på dem med =P hehe*



Jag brukar läsa dig blogg ibland, oftast när man vatt inne och läst jessicas..



Via jessicas nogg tror jag det va...



Tycker det är kul och läsa om vad som händer runt omkring er o så med alla småbarn, allt vardagligt osv... Och så va de ju ganska kul att marwin föddes på min födelsedag - de va nog då jag börja läsa tror jag =P

Ska ju själv ha bebis nu i april också, så de e kul att läsa hur andra har det då...



2008-11-17 @ 10:45:29
URL: http://nogg.se/tiiiilda
Postat av: Cecilia

1. Jag följer din blogg och är ofta inne och kollar efter uppdateringar ;) Har följt den sedan början av din graviditet

2. Det minns jag ej var länge sedan

3. Jag tycker det är så roligt å se hur ni har det och hur lille Marwin utvecklas och blir större. han är så söt! :)

2008-11-17 @ 18:17:47
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0