Då va de fredag igen

Ja skrev precis ett långt inlägg om vad jag vill göra efter mammaledigheten men så klart så fibbar jag till det helt och det försvinner och finns inte kvar annars brukar det sparas men inte denna gången.


Så då skriver jag lite kortfattat om det istället. Hade från början tänkt att jag skulle läsa vidare direkt men tror inte jag ska göra det längre. Vill nog jobba först så att om vi ska ha fler barn så får jag högre föräldrapenning. Eller vi ska ha fler men inte än. Vill inte ha för tätt mellan barnen och inte för lång tid mellan dom heller. Men 3, 3½ år tycker jag är lagom. Men vi får helt enkelt se. Men inte alls säkert att man får ett jobb så ska söka in på skolan iallafall. så får vi se hur det går och hur det blir.


Någon frågade med om jag kunde lägga in bilder på mig efter graviditeten och vist kan jag de. Men inte i detta inlägg har inga bilder tagna så får ta de sen så jag kan lägga in dom här.


I önsdags var jag föresten på Bvc med marwin för han har varit lite krasslig och bökig vid ätningen så todde han hade gått ner i vikt eller något blev iallafall lite orolig. Men det hade han inte han hade gått upp så han väger nu 6975g och var 63,5cm lång. Hon på Bvc trodde att nu när han blivit äldre suger han ut maten fotare därför han krånglar så för han e mätt så får hoppas att det är så. Men nu ska vi inte dit på ett tag iallafall. Nästa gång är 5 månader när han ska ha spruta så de e någon vecka tills dess.


Imorgon är det ullared som gäller. Ska bli roligt. Ska dit med mamma och hennes kompis. Längesedan jag och mamma gjorde något sånt. Marwin ska vara hemma med pappa och ha en heldag med honom. :) Ska faktiskt bli skönt att göra något utan honom en längre tid. Inte för att jag inte trivs med honom eller någon sånt för jag kan vara med honom dygnet runt utan att tröttna men ska bli skönt att få sakna honom litegran :) första gången jag ska va utan honom så länge som längst har det varit 5 timmar innan men nu blir det nästan en hel dag. kommer pussa och pussa och pussa på honom idag och sen kommer jag pussa och pussa och pussa på honom när jag kommer hem imorgon :P hehe.


idag vet jag inte vad som händer än. blir en runda ut sen iallafall för orkar inte sitta inne. men de e så tråkigt väder.


bjuder på en bild på min goding.






Mamma älskar dig plutte.
Tiden går alldeles för fort.
Du e ju redan 4 månader och snart 5 månader.
Aaa mamma blir rädd så fort det går,
Nu e du snart mamma stora pojke.
Jag älskar dig över allt annat.
Mammas och pappas prins.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hon bor hos sin pappa, där jag bodde föut.P så pker och hälsar på henne där ibland, annars har jag henne på helgerna:P

2008-10-24 @ 12:12:02
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: Cassandra - josefinsmamma

jätte söt son :)

2008-10-27 @ 00:01:57
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0