Svar på några frågor

Rebecca

Kanske en liten för privat fråga. Men hur går det mellan dig och din kille? Blir allt som vanligt efter man fått barn? Alltså jag menar, ni glömmer inte bort varandra? Jag har inte barn, men skulle vilja, har bara en pojkvän som inte vill ha barn förrän han är 40 ;) Så bara undrar.. Tack på förhand.



Svar: Hej. De blir inte som vanligt igen. Nu har man en till att ta hänsyn till och som behöver uppmärksamhet. Det är nog mest i början som man "glömmer" bort lite i och med att man vill lära känna sitt barn. Men man får försöka komma ihåg varandra och inte glömma bort varandra. Man får ta sig tid att bara vara när barnet/barnen sover. Men de är inget negativt. Vi älskar att vi blivit föräldrar de e de bästa som hänt oss.


erica

var letar ni lägenhet nu?
Hur fungerar det med er söta hund, med barn osv?
måste ju vara dubbelt arbete :P
Vad har du för tankar om livet efter mammaledigheten?
har ni planer på fler barn tätt? 


Svar: Vi letar mest lägenhet i landskrona men vi skulle kunna tänka oss att flytta här ifrån. Men blir nog att vi stannar ett tag till. 
Hunden har jag inget svar på för vi har delade kommentarer där. Jag tycker det är skitjobbigt. på grund av lite saker som hänt. och ja. kan skirva om det mer en annan gång när jag orkar skriva en hel roman. 
Ja jag har många tankar om vad som ska hända efter. Vill skaffa jobb eller börjar läsa vidare. Har inte riktigt bestämt mig än. men de får vi se när det börnar närma sig. 
Ja vi vill ha fler barn sambon vill bara ha ett till men jag vill ha två så vi får se vad framtiden bestämmer. Men det får inte bli för tätt:P


Sara

vad sak du göra efter din mammaledighet? :)


Svar: Jag ska antingen läsa vidare till förskolelärare/fritidspedagog eller till sjuksköterska för jag vill bli barnmorska och man måste läsa sjuksköterskelinjen först då. Vill även läsa vidare för jag inte vill att marwin ska gå på dagis från 7-4 varje dag direkt. utan att han får en liten mjukstart. Eller så söker jag jobb om jag inte kommer in på skolan. men de får vi se ännu några månader tills dess. :)


Skriv gärna fler frågot :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du också ladda upp lite bilder från din graviditet och marwin som ny? :-)

2008-10-22 @ 08:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0