12 September

Har inte så himla mycket att skriva men tänkte ändå att jag får skriva något iallafall.


för någon dag sen va jag på center syd med min farmor. Vi skulle kolla ut dop present till Marwin från dom. Hittade fina saker men ska inte skriva här vad i och med vissa som läser kommer ju på dopet så då är det inte kul. Kanske någon som köpt likadant och får då panik och vill byta hehe. :P men men. Sen så har jag och Marwin umgåts rätt mycket med Jessica, Nellie och Nilo denna veckan. Alltid lika roligt:).


Måste nu bara skriva om det då asså:P Jag blev gravid, skulle egentligen hållt det hemligt ett litet tag till men när Dennis frågade om jag va det kunde jag inte hålla mig så då sa jag ju så klart att jag va det. Bara någon vecka efter det fick Jessica inte sin "lingonvecka" så hon köpte ett test och ja vist va hon med gravid. Glada va vi för vi skulle ha barn i princip samtidigt va mammalediga samtidigt och allt. Gå igenom alla graviditets grejor och liknande och det har varit roligt och är fortfarande kul att se våra små pojkar bli stora tillsammans. Det kommer bli ännu roligare sen när dom kan lek på golvet tillsammans. Det är inte alla som får barn samtidigt som sin bästa vän. Många blir ju vänner efter att man träffats på tillexempel mamma grupper och sånt. Men jag och Jessica har varit vänner ett x antal år. Sen fick hon ju bedårande lilla nellie och vi umgicks på ett annat sätt men ändå vi tappade aldrig kontakten och nu har vi barn som är lika gamla med. Skiljer 17 dagar mellan dom. Marwin är född den 10 juni och Nilo den 27 juni. Måste då skriva lite om Saras lilla töter med Nellie då asså. Hon va ju nyss så himla liten. man satt med henne i knäet och hon bara skratta och skratta. Kunde inte gå eller något. Sen sa de bara puff och nu e hon stora Nellie springer och snackar massor. Var tog tiden vägen? De kan man undra. Och när man kommer hem där så e hon så snäll mot Marwin. Ska hjälpa till att hålla nappen och hålla honom, pussa och krama. Ja hon är bara för underbar den lilla flickan, men vist trots har ju alla barn och hon får lite utbrott om hon inte får som hon vill ibland men hon är lika go för de. :) Ja de va lite om de.


Nu väntar jag på att marwin ska vakna så vi kan göra ve oss och gå ner på unga föräldragruppen med Jessica, Nellie och Nilo. Marwin ska även få sin 3 månadersspruta där idag:( fy hatar de, jag som är så rädd för sprutor. Men det är ju för att han inte ska få en massa sjukdomar så mn kan nog så ut. Bara han inte får feber av den för de e ju dop imogon.


Ja det är det MIN ÄLSKADE LILLE PLUTT DÖPS IMORGON. Mamma älskar dig över allt annat.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi, ja allting har varit super kul. 2002 tror jag vi börja umgås lite smått på stora osv. Det är länge ändå . 6 år men känns som hundra. vi har haft mycke roligt för oss och hoppas våra har lika roligt men att dom kanske väntar några år längre än vad vi gjorde hehe. Och lilla nellie ja hon växer fort. hela 2 år påå mpåndag och det känns som det var igår ni nyss hade kommit hem från turkiet och kom till BB som en pepparkaka :P hihi . Puss älskar dig. BFF :P

2008-09-12 @ 15:34:13
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0