Dopet.

Som sakt så fick vi aldrig nyklarna till lokalen igår som vi egentligen skulle. Klockan tio i förmiddags stod vi vid lokalen fick nyklarna och började göra ve som fan och fort gick det en halvtimme efter var det dukat och allt:) skönt. sen bar det av till kyrkan och det gick väll sådär. Marwin är van vid att sova 2-3 timmar vid den tiden och han sov bara typ 20 minuter i bilen. så han va gnällig och skrek i kyrkan men jag förstår honom e man trött så e man. Men de va fint ändå:) Så nu e min lille prins döpt. Efter kyrkan blev det bjudning i sandvängslokalden. kycklingsallad och bulle blev det:) mm gott och tårtor och dyligt efter det. massa folk var det som kom och det va trevligt:) Har ni lust att jag rablar upp alla:P hehe. Nä det orkar jag inte. men vi va 46 stycken med barnen, två stycken följde inte med till bjudningen så vi va 48 i kyrkan. Fick massor med fina grejor till marwin ramar, allbum, bok, scrapbook grejor, spargrisar, smycke blommor och pengar. massa fint.
Tack alla som kom det var jättetrevligt och en lyckad dag:)


Igår va vi på unga föräldrar med föresten:) det var roligt som vanligt och Marwin hade ju även en tid till barnmorskan för spruta, vägning och mätning. Sprutan gikc bra han skrek lite orecis efter men gick över efter några sekunder. Han vägde nu 6140gram och var 60,5cm lång. Så min lilla plutt börjar nu bli stor. Och mamma älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. kan inte förstå att jag har kunnat leva utan dig innan. Nu e mitt liv de bästa som finns. bara av att titta på dig gör en lyckligast i världen och allt annan stannar upp för en sekund. Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig min lille snuff.


och ikväll har vi varit hemma hos Dennis Jessica Nellie och Nilo och kollat på musikmaskinen. va faktiskit roligt men blev ju mycket snacka och sånt så blev inte bara titt på programet så kan ju inte säga att det var dåligt :) menade asså att programet faktiskt va roligt hehe asså inte att det faktiskt va rolgit att va hos dom för de e de alltid man får så mycket annat att tänka på när man e 2-3 vuxna och 3 barn :P finns liksom ingen sekund att tänka på något dåligt :P hehe.


nä nu kallar sängen på mig e så sjukt trött nu av all stress idag. puss o kram


Jag och mamma och pappa


Moster och faster var faddrar sen e de jag mamma pappa och prästen med på bilden:)


Jag deckade när vi kom upp i lokalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0