??

ja imorse eller ja för en stund sen de e ju fortfarande morgon. :P hehe. stälde jag mig på vägen och till min förvånad stod den på 57,3 haha, kan inte fatta det typ 100 år sedan jag vägde så lite och ändå tycker jag inte att jag e så smal. hehe. men de e jag väll. hihi:) glad iallafall. men i denna tackten får det inte gå neråt då försvinner jag helt. men 55 kilo satsar vi på och hoppas på att jag kan hålla det sen. '


marwin e 60 cm lång och väger 6360g så de e bra de med han följer sin kurva. hon sa att han kan inte ha legt med huvudet ända upp innan för han måste va växt. i och med kläder i 56 inte passar längre. men men. han följer iallafall sin kurva så de känns skönt. ammar ju honom på heltid fortfarande:) och glad e jag för att jag inte gav upp då när han hade kolik för de va ju inte för att han fick förlite mat som han skrek utan för att han hade ont i magen. han e iallafall 16 veckor idag och om 10 dagar e han 4 månader. tiden går sjukt fort. ojoj. snart e han väll 1 och man vet inte var alla månader har tagit vägen hehe. men men.


nu ska jag snart ta vagnen och gå och handla bröd såg nu att vi inte hade något hemma och jag e hungrig hehe.


skriver mer sen va bara tvungen att berätta om min vikt:P hehe. kram




Myser på golvet lite:) på ett täcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0