Ett tag sen

Nu va de några dagar sedan jag skrev sist. I torsdags var jag bara tvungen att köpa något till mig själv. Sist jag var i stan hittade jag en klänning och lite sånt men då gick jag till barnavdelningen och hittade kläder till marwin istället så hängde tillbaka det till mig. Hehe men i torsdags gick jag och mamma ner i stan köpte en jeanskjol, tajts, och 2 linne. Köpte även jeans, en body, strumpor och en tjocktröja till Marwin. sen va de hem och massa mys bara.


Först i fredags var jag och Jessica och jakob nere i stan och kollade skulle köpa sink och någon body till marwin. och det blev det en "kajal"? stavning, en ögonskugga, 2 underkläder och så 3 body till Marwin. Så nu har han långarmade så de räcker:) skönt. Sen var vi nere på unga föräldrar då kom Jessica Nellie och Nilo med dit. Snackade och gjorde fint min grej jag gjort till Marwin där. Sen bar det av hem. Skulle göra ve oss och sånt för vi skulle ju på fest till Jessica och Dennis. Och Marwin skulle vara hemma med pappa. Jessica.N kom hit vid 8 så gick vi hem till Jessica och Dennis. Kom lite folk men de va trevligt efter ett tag. Sen gick vi ner i stan, träffade massor av folk. Va himla roligt men sakande Marwin som fan så försökte få alla att dansa med mig så jag skulle ha annat att tänka på men ingen ville:P hehe så jag dansade i princip själv. :P Sen vid 1 skulle resten vidare på fest till tony men jag saknade lilleman så himla mycket så gick hem. Allt hade gått bra iallafall:) så de va skönt.


Men fy vad Jag saknade Marwin. Förr var jag ute och festade i princip varje helg och även om man inte drack var man ändå ute antingen i stan eller på fest. sen hände det en sak och de blev inte lika mycket längre. 1 månad efter det blev jag gravid och väntade min lille prins. gick på fest någon gång under graviditeten men gick hem lika fort igen. Sen kom den jättestora magen och var mest hemma och mös med den. Älskade när han sparkade:) helt underbart. Sen kom den stora dagen, den 10 juni när min lille älskade snuttiga mysiga son föddes. Dagen då mitt liv fick riktig mening. Dagen då mitt liv förändrades drastiskt. Jag och Snutte fick något att älska i all evighet. Någon att ta hand om, någon att visa vad som e rätt och fel. Och det är det absolut bästa som hänt mig. min lille prins ligger här brevid mig och sover så sött. kan sitta och titta på honom i all evighet.


Nä nu ska jag inte skriva mer om det då blir det en hel roman:P


Lördagen var lugn gick en runda med Jessica och Jakob sen hem och mös med min prins i princip hela dagen. Snutte skulle på fest till Berga han har ju flyttat och skulle ha inflyttningsfest men han kom hem igen till mig och Marwin:) blev ingen fest. Så blev lite mys med familjen innan jag somande "Marwin" sov redan så vi låg och tittade på honom :) hihi.


Igår va vi ute en runda med först till roro sen gick vi en sväng annars var det bara mys. Jo va och handlade mat på city gross med.


Nu ska jag plocka undan lite här hemma innan Lilleman vaknar. Sen blir det massa mys. :) puss o kram från världens lyckligaste människa.:)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hade gärna dansat med dig om jag hade kunnat och inte varit så feg alltid. hade nog behövt ett helt flak i mig om jag skulle kunna slappna av och svänga loss :P du får hänga med till tony en annan gång. det var riktigt roligt faktist :) Puss

2008-09-01 @ 18:10:41
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Therese

Så du dansade också? :) Ja det är det bästa man kan göra om man vill komma på andra tankar:) Mm kan tänka mig att allt har förändrats mycket, men nu har du underbara lille Marwin att ta hand om precis som du säger:) När han blir större så har du många barnvakter som gärna ställer upp när ni ska ut o svänga på rumpan:) puss älskar dig sis

2008-09-18 @ 12:09:28
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0