10 Månader

Japp det blev min lilla prins igår. Hade fullt upp hela dagen så de va därför det intre blev något skrivet igår. Dagen började klockan 7 i tvättstugan. Japp vi tvättade massor.:P hehe. Men de va skönt och Marwin gillar att få följa med:D Sen vid halv 12 kom marwins faster och hämtade honom så då gick dom en sväng. Jag duschade och hämtade sista tvätten och sen åkte vi till stugan och målade lite. Marwin och Cia kom dit en sväng så jag fick pussa och kramas med min lillprins. men vid halv 4 åkte vi hem för att ta emot vår skatt. Så efter de blev de mys och bus för hela slanten och vid halv 6 begav vi oss till Marwins Morfar där det bjöds på grillat. Mormor var också där såklart och morbror, Annika, Tommy och Tina. Gott va det iallafall att slippa laga själv :) Sen åkte vi hem och fick på jamas och gick in och la oss. Ja va då inte meningen att jag skulle somna men hade ont i magen och ryggen som fan så somnade fort :P hehe. Säkert innan Marwin med. Men men sånt som händer. Vi sov gott iallafall.

Nu ska jag kolla runder lite medans marwin sover och hinner kanske plocka undan lite med. Hej sålänge.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!



Vi är tre tjejer som håller på med ett projektarbete om unga mammor. Vi undrar om du kan berätta lite om hur en dag ser ut för dig och ditt barn.



Tack på förhand!

2009-04-13 @ 13:31:19
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/
Postat av: Savolaien -

Okej! Någon gång den här veckan skulle vara bra! Hoppas han mår bättre snart!



2009-04-14 @ 10:13:30
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0