Mammas älskade lille skit.

Ja nu kommer det ett sånt inlägg igen där jag bara måste berätta hur underbar min lille prins är. Han är verkligen mitt allt, mitt liv, min bebis, bara min gullunge. Jag älskar honom obeskrivligt mycket. Tiden går så himla fort och han har blivit så fruktansvärt stor. Min lilla pojke är inte så liten länge. Han kan ju så himla mycket. Mer än vad man tror. Han lyssnar på en och förstår. Han vet vad bada är, säger man ska du bada? Så kryper han in i badrummet. Lampa vet han med va de är och ofta säger han bampa. Ja han kan så himla mycket. och gå några steg kan han med. Man kan sälla honom en bit framför sig så går han till en "inte alltid men ofta", men han är en liten fegis så. Han har även släpt bordet och gått 4 steg tills han kom på att han släpte och då satte han sig ner. Han är STOR min lillkille. Jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går. Att kärleken kunde vara såhär obeskrivligt stor och underbar trodde jag inte. Men det är den. Marwin du är mammas allt. Kärlek till 1000000 till dig


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sötnosen :)

2009-04-17 @ 10:31:56
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0