Ny månad.

Ja nu är det ny månad igen. 1 april. Tiden går så sjukt fort. Inte lång tid kvar tills man blir 20år och sen blir marwin 1år. Men men till vad som har hänt här istället. Varit ute massor för det är så himla fint väder här nere i skåne nu om dagarna. va ute en sväng med jessica och jakob i förrgår då gick vi till borstahusen igår va jag ute själv och idag va jag ute med jessica och Nilo. Massor massor av blommor börjar komma och äntligen känns det som om våren är här. Åt även frukost hos mamma idag och så blev de middag hos pappa så har knappt varit hemma idag:P hehe. Men de e alltid skönt att vara ute och marwin älskar det lika mycket som jag gör. :)

Ska till bvc och få utskrevet salva till marwin då han är jätte torr om armbågarna. :( min lillebror hade med de när han va lite och han fick massor av exem och torrsprickor och sånt hoppas marwin inte får de. Och sen kom min lillebrors astma och sen allergin. Fan jag hatar att ha det i släkten för är så rädd att marwin ska få det. Och det vill jag verkligen inte måste vara sjukt jobbigt. jaja till något annat nu så ska jag faktiskt hoppa i sängen :P nattinatti.


Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

Himla söt han är :)

2009-04-02 @ 09:42:25
URL: http://adawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0