30 Augusti

Japp det är det idag.

vi kom upp tidigt idag då lilleman inte ville sova mer. Men inte så konstigt när han somnade utan välling igår. Så halv 8 steg vi upp ur sängen. Gjorde välling och satte oss i soffan. Snuff drack den fort och gick sedan iväg för att leka med sina bilar. Jag plockade undan lite och gick ut och åt frukost. Sen böev de bus för hela slanten med marwin så vi var helt slut redan vid kvart över tio så gick in för att vila då. Vaknade vid 12. Då hade marwin redan gått upp till pappa som var vaken. så jag fick sova lite längre:) skönt ibland. Sen hämtade mormor marwin hon skulle ha honom medans vi åkte på väla.

Vi hämtade upp cia på vägen och begav oss iväg. När vi kom fram gick vi in och kollade stolen och den fans i grönt:) lycklig då slapp vi vänta på att det skulle komma in. Vi köpte stolen och gick sedan in på väla och åt lite. Blev bakad potatis för min del. :) så himla gott. Sen gick cia för att köpa kattsand och sen åkte vi hem.

Jag började packa ihop marwin babyskydd och när jag endå höll på packade jag ner hans försmå kläder, babygym, bärsele och annat som legat i en av gardroberna här hemma så nu är där mycket plats kvar.

Sen kom Mormor och Marwin. Dom hade varit ute en stund i regnet så dom var blöta:) hehe. vi snackade lite och det första marwwin gjorde när han kom in var att springa fram till bilstolen och sa BILBIL Jätteglatt och satte sig i den. :) Han är bara för go.

Sen cyklade vi hem till Jessica och barnen en sväng, även Jessica och Jakob var där. Barnen lekte och vi snackade. Alltid trevilgt.

Vi cyklade hem och det blev lite pizza från mammatheresa. Gott sen gick vi ut med jessica och jakob för en kvällsrunda gick en liten runda sen hem här så fick hon secret life avsnitt och 2 filmer marwin och jakob lekte.

Sen blev de välling och sängen för marwin. blev en sen dag idag men sånt som händer.



Tack faster Cia för stolen. "Sparade mamma dom pengarna /Marwin :P"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0