Cirkus.

Ja vi blev ju bjödna på cirkus igår av mina kusiner och deras föräldrar,
 Marwin gillade det verkligen. Först när vi kom in fick vi vänta en kvart innan det började så då va han lite rastlös av att inte få springa runt utan va tvungen att sitta i mitt knä. men när de väll började satt han still och kollade fint på allt som var där, hästar, hundar, getter, ankor, lamor, kameler, clowner och akrobater. Har säkert missat något men de får man ta. Satt längst fram föresten:) Men vi gick i pausen för vi skulle hem till Marwins farmor och äta grillat:) mums, så en mysig eftermiddag kväll blev det där, marwin deckade fort.

Tack för att vi fick följa med på cirkusen.

  
  


Idag har det inte hänt så mycket. Mys på förmiddagen och förberedning inför tvättningen klockan 12. Marwin somnade inne hos pappa så jag gick till tvättstugan och började. När jag kom tillbaka så höll både torktumlaren och torkskåpet på med mig, torktumlaren skramlade och torkrummet blev inte tillräckligt varmt. fortsatte iallafall och tvätta och hängde det mesta i lägenheten. Efter 5 timmar var inte det tort som hängt i torktummet piss va jag så slet ner allt. det brukar ta 40-50 minuter för det att torka. Så ringde mamma så hon fick hämta det som skulle torktumlas "handdukar, lakan och underkläder". Tack så mycket mamma.

Iallafall till kvällen gick och handlade hela "lilla" familjen blev en sen middag men gott va de och Marwin verkade gilla det, potatismos och ungsbakad falukorv. MUMS. När Marwin sen somnade efter ett bad gick jag in och tog en dusch innan jag och S plockade fram jordgubbar och glass. Mums det med riktigt gott. Sen kolla vi film på 5:an och tog fram chips:)

Nu sitter jag här och ska snart nanna.

Imorgon hade jag faktiskt tänkt att vi skulle gå och hälsa på på dagis
så Marwin träffat dom och så man inte e helt off när man kommer dit nästa måndag sen. nä nu ska jag lägga in lite bilder i inlägget. Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Tesso

Åh vad gott det ser ut:D och kul med cirkus! puss

2009-08-25 @ 08:17:19
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0