Ja livet rullar på


Ja de gör det verkligen och alldeles för fort går det.
I måndagas vart vi och hälsade på på förskolan där Marwin ska börja. Verkade vara en trevlig personal, hon som ska inskola Marwin verkade också jättebra. Så det ska bli roligt att se hur det går. Sen gick vi hem igen och mös till det här hemma. Hade iallafall en underbar dag. blev korv med mos till lunch som var över sen i söndag. Sen gjorde vi kalops till middag. Innan vi åt middag gick vi även till granet en sväng och lekte.  Glömde ju skriva att jag hade en myskväll för mig själv på kvällen:) film chips dipa glas och cola. :) rikgit skönt och mysigt.

Idag vaknade vi vid 9 tiden vi mös massor här hemma och busade och dansade. Innan vi cyklade hem till morfar. Marwin skulle vara där medans jag åkte på intruduktionen till skolan. Men iallafall vi busade och lekte sen la jag Marwin för att sova lite. När lilleman vaknade igen åt vi pölse till lunch hade makaroner till med:). Sen gick jag till tåget och åkte till malmö. Var en hel del folk där men fick inte reda på så mycket mer än vad jag redan viste. Trodde vi skulle få schema och sånna saker men inte. Men iallafall åkte hem igen och Marwin kom springande och pussade och kramade mig när jag kom. Så mysigt. :D Sen åt brossan och Marwin fiskgratäng. Sen cyklade vi hem. Jag åt kalops som blev över vi busade duschade och sen somnade lilleman gott vid halv 8.

Marwin utvecklas som in i norden. Han snackar som bara den kan massor av ord. Han sjunger och dansar till rap das armas - Rarapapapa :D min gullunge. Och nu e han så stor att han ska börja på dagis. Jobbigt men samtidigt roligt. Han kommer få lite vänner medans jag pluggar mig en riktigt utbildning så jag kan få ett bra jobb sen:)

Händer inte så mycket i veckan som är kvar. Blir massor av lek och bus nu sista tiden av mammaledigheten. Till helgen blir det även en sväng till busfabriken. Skulle dit förförra helgen men blev inget:( så vi åker dit till helgen hela familjen.

Allt för idag undrar ni något så fråga.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0