Uppdatering.

Japp tänkte jag skulle uppdatera lite granne av vad som hänt och händer. blir inget långt men ska skriva lite iallafall.

Förra veckan.
Fika med johanna, Unga föräldrargruppen, Öppna förskolan, Ute massor, Lek, Bus, På Lekplats, Fika med Kitty, Middag hos pappa och ja lite till hehe, En sväng hos Jessica Nellie och Nilo med. Orkar inte skirva om allt förra veckan. 

igår var vi iallafall var vi på vallåkraträffen, Marwin första bilträff och han älskade det, Och det lär bli fler träffar då hans pappa är väldigt bil intresserad. Efter massa spring där och kollat massa bilar åkte vi hem för att göra pankakor. Rolle förljde med och åt han också, Marwin gillade det:). Pankakorna asså. Sen blev de bus och stoj innan vi la oss för natten.

Idag har vi Myst hela dagen. Då vi båda är förkylda. Marwin för att han har 4 bissingar på G och själv vet jag inte varför jag är det. Men iallafall. Dagen började inte fråns kvart över nio iallafall och det var skönt, Välling i soffan och massa mys, Sen tog vi på oss och vandrade till citygross för att handla dricka. Hem för att vila middag och sen blev det pankakor som blev över sen igår, Massa mys och bus sen va lilleman så trött för förkylningen så han fick en halvtimmes sömn, Sen upp började på maten, blev kasler, majs och ris gratäng, mums. Marwin gillade det med. Efter de kom ida in en runda och lekte med marwin vid halv 6 gick vi ut en sväng i regnet skönt och mysigt, vis kvart över 6 fick vi gå hem igen för lillen va trött och höll på att somna, vi badade tillsammans plaskade och hade kul i badkaret. :D sen blev de klippa naglarna ränsa öronen borsta tänderna välling och sängen. Han somnade redan halv 8 så en trött kille har jag haft idag. får se om det blir bättre imorgon.

då ska vi fotogrferas. men skriver mer om det imorgon.

kommer ett bliderinlägg nästa gång med orkar inte lägga in några här nu.

Tack förkommentarerna i förra inlägget, :)

vill gärna veta vem som läser min blogg, hur gamla ni är och om ni själv har barn/blogg/ och annat ni gör. Så skriv gärna lite om er själva.

och fråga på om det är något ni vill veta om oss.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas Marwin kryar på sig !

Roligt med bilträffen - själv är vi ibland på folkrace då intresset finns i familjen.



Jag har ju läst din blogg ett tag så det är kanske dags att man börjar kommentera nu också. Kika gärna in på min blogg också, men jag har gästlösen så du får fråga om det på msn.



Kram på er.

2009-08-22 @ 13:07:03
URL: http://erika93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0