10 december.

Först och främst ska jag börja med att skriva att mitt älskade lilla hjärtegryn blir hela 1½ år idag. Ja mammas älskade lilla skitunge blir bara större och större. Mamma älskar dig hjärtat och du är den underbaraste lilla varelse som finns.

Till något helt annat så är min dator klar från reperationen redan. Ritkgit skönt. Det var hårddisken som va kass. Och så bytte dom tangentbordet. Så nu fattas de ingen knapp längre. Gratis va de också i och med min försäkrning så de va riktgit skönt.

Veckan har varit någerlunda lugn och skön. Lediga i måndags. Bara en massa bus och stoj här hemma för jag hade feber och sånt. Men va ändå ute mycket också. Först och handlade mat sen en sväng och matade pippina sen gick vi till leksakshuset och köpte lite smått och träffade Jessica och hunden mille och gick en sväng med dem.

resten av dagarna har varit skola och vft. Så de har rullat på lagom.

Men till idag ville jag ju då komma hehe. Jag har varit på vft mellan 08.00-13.30 skönt med en kort dag. Får inte berätta något som händer där så håller mig ifrån de. När jag kom hem plockade jag lite och sånt innan jag gick och handlade. När jag kom hem med tunga matkassar möttes jag av Marwins härliga skratt. Ja Marwin och pappa hade kommit hem och hela hjärtat fylldes av kärlek. Pussar och kramar fick jag med. Så underbart. Vi mös massor och åt lite russin och päron innan vi åkte iväg för att hämta min dator. Skönt att ha den hemma.

Halv 6 var det dax för Marwins Lucia på dagis. och han va så himla söt i sin fina lilla pepparkaksdräckt. Mammas älskade lilla filut. Helt underbar. Han charmade verkligen alla där med sina små trix hoppade stojade och for runder som ingen annan slängde sig på golvet och liknande. Han skattade hela tiden hehe. Och alla andra skrattade med förstås. Han ville inte heller sitta fint med dom andra barnen när dom sjöng. Nej han skulle sitta med oss eller springa runder, dansa och klappa. Va iallafall supermysigt och god fika blev de efteråt. Sen körde vi bara hem och mös och busade innan de blev badet och sängen.

Nu sitter jag och hoppas på att datorn håller länge:P hehe nä ska inte vara så nu klart den gör de. Men va bara tvungen att skriva lite och nu hoppas jag dock att alla fortfarande läser och orkar slänga in en kommentar lite då och då. för nu är jag tillbaka och kommer uppdatera ofta:D






Kommentarer
Postat av: Farmor

Du är så söt i din fina pepparkaksdräkt.Älskar dig massor.Grattis på din 11/2 årsdag.

2009-12-11 @ 16:25:19
Postat av: Mormor

Håller med farmor, du är världens sötaste pepparkaksgubbe:)

Puss o kram

2009-12-12 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0