13 december

Nu hade jag tänkt att skiva lite grann.

Idag vaknade vi inte fråns halv 10. Riktigt skönt med sovmorgon. Dagen började lugnt men massor av mys. Lekte med alla leksakerna och här såg verkligen ut som jag vet inte vad efteråt. Tur de är lätt och går fort att städa bort leksaker. Så vi hjälptes åt att städa jag och lillkillen och han har blivit duktig på att städa. Vet var leksakerna ska vara och liknande. Min lillfis. Sen blev de lite lunch och vila. Vi vilade båda två idag och en LÅNG vila blev de:P vi gick in i sängen vid halv 1 och kom inte upp fråns vid halv 4. haha. Men vi somnade nog inte fråns vis 1 vi låg och mös och pratade lite först. SÅ himla mysigt är de. Marwin är rikgit gosig men ändå busig på ett charmigt sätt. Blev inte mycket mer av denna dagen. Jo Marwin och S stannade hemma och lekte medans jag cyklade till kvantum och handlade blöjor och så. Cyklade in om mamma som var hos Annika och snackade lite med dem. Annika fyller år så fick en god kaka och sa såklart grattis till henne:). Sen cyklade jag hem igen och vi beställde mat från tycho. Ja vi orkade inte äta där så tog med de hem. Tychobiff mums de e så himla gott.

Sen städade jag och marwin igen så de blev fint innan vi mös i soffan. Sen blev de tandborstning, jamas och sängen.

Var föresten med Marwin på 1½ års kontroll i veckan. Tror inte jag har skrivit om de. Men iallafall carina och doktorn berömde lillkillen för hans snackande. Han säger 3 ords meningar nu och enligt henne/dem ska dom kunna de vid 2½ ungefär och så har han snackade de senaste månaderna. Riktigt roligt att höra. Sen mätte och vägde vi honom. nu har han nått 80 japps 80 cm och nästan 11,7 kilo. Mammas stora kille.

I veckan blir vi hemma iallafall imorgon då jag egentligen skulle till skolan men stannar hemma för ska börja på pencilinen för halsen på lillkillen och tisdag är jag ledig och onsdag hoppas vi på att hostan är bättre som Marwin kan gå på dagis och jag till skolan.

Ville egnetligen visa lite bilder här nu men internett är så jävla slött. Använder S 3-internett för får inte igång de trådlösa så pappa kommer och hjälper mig imorgon så då hoppas vi på massor av blider av de som hänt och lite text:P

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0