14 december

Hejsan. Ja nu är det bara 10 dagar kvar tills det är julafton. Och idag har jag och Marwin julpyntat med alla tomtarna. Eller nästan iallafall. Lite sena kanske men inte haft tid. Men nu är dom uppe. Och julgranen kommer upp på torsdag. Inte haft tid och ork till de heller hehe. Men bättre sent än aldrig.

Idag har jag och Marwin som sakt bara varit hemma. Gick upp vid 9 riktgit skönt att sova lite längre. Blev frukost och sen gick vi till apoteket för att hämta ut Marwins medicin. Så nu har han börjat på den. Hoppas att den hjälper. En vanlig biverkning är magont, magknip diarre och liknande men vi håller tummarna att han slipper de. Men om det skulle bli så att han får de så ska man istället ge de 4 gånger om dagen mindre doser istället för 2 gånger dagen. Än har han inte klagat iallafall. Blev massor av mys och vila innan morfar kom och fixade med min dator och lekte lite med Marwin såklart. Tack för att du fixa datorn till mig.

Sen gick vi ner i källaren och hämtade upp alla tomtarna och Marwin blev överlycklig. Han älskar tomtarna. Kommer inte ihåg vad han säger till de nu men låter iallafall sjukt sött. SÅ vi har satt ut dom lite överallt i lägenheten. Marwin har bestämt var vissa ska stå. :) Hoppas han låter dom stå nu iallafall. hehe.

Nu ska jag ladda upp bilder som jag lovat.

Strandprommenad och lek i granet på vägen hem träffade vi moster och gick in om mormor en sväng.

  

Nannar gott.



Bada är alltid roligt. Det tycker iallafall denna lilla pojke.:)



Vi har varit på kalas hos faster Cia.




Julplappsöppningar på morgonen.

  

Sist men inte minst en busbild i soffan på min lille snuffis.



Har massor av mer som jag skulle vilja visa. Men får lägga upp de på bilddagboken imorgon så får ni kolla där istället. Kommer någon film här med snart för har även där massor som jag skulle vilja visa:D

NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0