8 månadersdagen

Idag händer det inte allt förmycket. Marwins Feber börjar gå ner nu iallafall. Men han har haft en riktigt jobbig natt massa gnäll och skrik och vaknat och varit helt kallsvättig och skrikit av ren panik. Hoppas natten blir bättre idag. Men han har varit go och glad idag iallafall. Nu sover han igen och gjort en timme så han vaknar nog snart. Då e de lunch och lek som står på vår lista. Nu ska jag kolla lite på tv innan lilleman ska upp.

Måste ju då bara skriva att min plutt blir 8 månader idag. Japp tiden bara rusar iväg och han blir allt större vår lille fis. :D
Mamma älskar dig snuff mer och mer för varje dag som går. Grattis älskling.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis min lille prins. I morgon kommer jag ner och passar dej. Hoppas du mår bättre då.Älskar dej massor

2009-02-10 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0