Begravning:(

Ja skulle igentligen skriva igår men va så sjukt trött så orkade inte.

Som sakt så va vi på begravning och sa förväl till min älskade Moster. :( Jobbigt och massa tårar från alla.
Innan igår så förstod jag nog inte riktigt att jag aldrig skulle få träffa henne igen men igår kändes det. Fy ja tänk att aldrig mer få träffa min moster. :( Jobbigt. Men så är ju livet tyvärr vi alla ska ju dö någon gång. Men man hoppas ju alltid att det inte ska vara en som är en själv nära. Men vi alla utsätts för det här. Livet är så oretvist.

Jag älskar iallafall dig moster och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.

Begravningen var jättefin och det spelades massor av fin musik och mycket fint prat om henne.


Blomman från oss.



Så fint men ändå inte. Det är fint med alla blommor och allt men så sorgligt att någon måste gå bort från oss.






Kommentarer
Postat av: Therese

Jättefint var det, men jobbigt :'(

2009-02-13 @ 10:53:36
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: Farmor

Hej prinsen det var mysigt att passa dej några timmar. Det gör jag gärna om. Puss älskar dej massor

2009-02-16 @ 19:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0