hej

tänkte att jag kanske måste uppdatera lite här. Vi har lämnat vår gamla lägenhet nu. flyttade allt i fredags och städa den igår och lämnade nyklarna idag. så nu e den borta. :D skönt som fan. Har bott hemma hos min pappa så länge och det går bra. Marwin sover lite sämre men de funkar bra ändå. Imorgon lägger dom golven i den nya lägenheten och sätter vi listerna imorgon kväll och på tisdag förhoppningsvis:D och på onsdag flyttar vi in. Kommer vara lite dött i min blogg nu i och med vi har rätt mycket att göra men ska försöka komma in och uppdatera litegran. ska lägga in mina bilder imorgon från kameran så här kommer in lite nya bilder. Men marwin ligger här brevid mig så vill inte väsnas förmycket så han vaknar. nattinatti sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0