Helgen

Ja i helgen har det hänt litegran. I fredags var vi på unga föräldrargruppen, Trevligt. Sen följde Maja och lucaz, Jessica, Nellie och Nilo med hit, så satt vi och snackade lite och dom kollade på lägenheten. Sen hände det inte så mycket mer.

Igår va marwins fastrar, kusin och farmor här och hälsade på sen va vi ute och gick en lång runda. Mysigt:D sen kom Kitty och rolle på kvällen. Vi åt middag, Fläskfile i asgod sås, potatisgratäng och sallad. Mmmm Mums. Och det var jag som lagade det och de blev superbra. Det ända som fattades var vitlöksbröd:P Sen kollade vi på Sex and The City filmen. :) den va bra med. Ja jag har faktiskt inte sett den fråns igår. Sen va det bara massa snack och sånt Och gotte åt vi chips, dippa, choklad och coca cola. En riktigt mysig och trevlig kväll:)

Idag gick vi upp och marwin har verkligen varit på strålande humör hela dagen. Kitty kom hit vid kanske 12 -1 tiden om jag inte mins fel. Så vi har snackat busat med marwin och vatt på city gross. Vi åt även middag men idag blev det bara korv och makaroner båda va sugna på det :P och jag gjorde stuvning till till mig. mm så gott det med. så hon gick vid kvart i nio ungefär så de va en heldag idag med:D

imorgon får jag se vad som händer men något ska vi nog kunna hitta på. Jag och min lille busefis.! Natti natti

Kommer bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0