Helgen

Ja nu är denna helgen över och redan måndag.

I helgen har inte hänt så mycket va hos mamma och åt med henne och syrran i lördags. Marwin va hemma med sin pappa. Så vi hade lite mys jag mamma och syrran. åt gott kollade melodifestivalen och lite sånt. :D sen kom jag hem vid halv 12-12 då satt borg och Stefan här och snackade och kalle kom med. borg drack öl och vi andra cola:P hehe. Marwin sov som en stock så de va skönt han hade somnat 10 minuter efter att jag gått. :P hehe.

Igår va de bara mys och sånt. sen på kalas till min kusin fannie som blev 4 år. Sen hem till pappa och åt middag sen hem och nanna eller marwin skulle nanna och jag och Stefan kollade på film.

Idag fick jag sovmorgon till halv 10:) sen gick vi upp gjorde ve oss mös och busade sen gick vi till stan. hittade skit snygga/coola byxor till marwin men fans såklart inte i hans storlek så har nyss beställt dom på nätet:P hehe. sen tog vi bussen upp till pappa för jga hade glömt min mobil där igår. sen bussen hem gjorde lassange? stavning? åt busa mös badade välling och sängen. och nu sitter jag här och har blivit 250 kr fattigare för jag beställde kläderna men vafan han börjar ju växa u3 st 68 nu. så nu e min lillkille påväg att bli stor och använda 74 istället. men de e ju lite stort än men han växer ju.

imorgon blir de nog bara mys och bus hemma och kanske till doktorn med lilleman. Då han har blivit jätteledsen när man rört hans öra. får se imorgon om de e bättre annar har han kanske öroninflamation:( fan asså. kan de lbi vår snart så man slipper massa förkylning och sånt.

Nä nu ska jag kolla lite tv. natti.


byxorna jag beställde:P:


Kommentarer
Postat av: djey

feta! :D

2009-02-17 @ 11:53:29
URL: http://djey.blogg.se/
Postat av: Tilda

söta byxor ;D

2009-02-17 @ 12:05:33
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: cecilia

hej. fräsiga byxor.

kan du inte lägga ut en bild på vad marwin fick av mamma i alla hjärtans dag present. skulle vilja se vad de var.. har inte sett. pussa marwin. kram

2009-02-17 @ 22:21:52
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: cecilia

hej. fräsiga byxor.

kan du inte lägga ut en bild på vad marwin fick av mamma och pappa i alla hjärtans dag present? jag har inte sett och skulle vilja se vad de var. pussa marwin. kram

2009-02-17 @ 22:23:14
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0