Jahapp

Ja då tänkte jag skriva lite här igen då. :P kanske inte så mycket att skriva men skriver ändå.

igår kom jessica och nilo hit en sväng lekte lite sen tog vi på barnen och gick hem till jessica istället snackade barnen lekte och vi kollade vbå. sen gick jag och marwin hem igen. mös och hade det allmänt kul på kvällen hehe:P sen va de nannedax för lillplutten.

Idag har det inte hänt allt förmycket. vatt en runda på citygross en sväng ute med vagnen och massa bus här hemma.

Måste bara skryta lite om min lille fis. han e så himla duktigt inte skrivit på länge vad han gör nu. för några veckorsedan lärde han sig ordentligt hur man sätter sig ner igen när man tillexempel står mot bodet så de gör han hela tiden upp och ner, upp och ner :P hehe. Han vet var lampan är oftast om han inte är på dåligt humör för då lyssnar han inte på en. Han säger pappa men också bara om han lyssnar på en. Han går med läragåvagnen och dansar när det kommer musik ser så kul ut. :P han står ju oftast upp då och gungar och hoppar :P han kan klappa händerna "litegran" Ja han har blivit så himla duktig. Och nu till den stora grejen. Han använder inte napp längre. Näpp Han vill inte ha den. :P han som tuttat napp hela långa dagarna innan vill nu inte ha längre. Han somnar utan både i sängen och i vagen. Han e så duktig. Så nu slipper man vänga honom av vid den. Jo om han hittar en på golvet kan han kolla och leka och bita på den men han suger inte på den. Och jag har plockat bort dom flesta nu dom jag hittat. :P hehe. 2 dagar utan napp nu iallafall. och det går bra.

Han är mycket bättre nu medicinen hjälper nu och han e go och glad igen:) Igår va han lite gnällig vid matningarna men idag har han varit duktig på att äta.

Nä nu har jag inte tid mer ska kolla lite tv. natti


Kommentarer
Postat av: Farmor

Tycker så synd om dej att du fått öroninflamation.Hoppas du snart är bra. Älskar dej massor

2009-02-20 @ 22:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0